  • 1. Data: 2015-04-17 05:38:15
    Temat: Internet mobilny
    Od: Badabum <malkontUSUŃ@go2.pl>

    Na chwilę obecną płacę 52,97 zł netto za internet mobilny w T-mobile.
    W tym 15 GB limitu i od 24.00 do 9.00 bez limitu. Prędkość w granicach
    350-750 kB/sek. Czy jest na rynku coś tańszego?

    --

    Pzdr.

  • 2. Data: 2015-04-17 06:19:53
    Temat: Re: Internet mobilny
    Od: kern <k...@w...pl>

    W dniu 17.04.2015 o 05:38, Badabum pisze:
    > Na chwilę obecną płacę 52,97 zł netto za internet mobilny w T-mobile.
    > W tym 15 GB limitu i od 24.00 do 9.00 bez limitu. Prędkość w granicach
    > 350-750 kB/sek. Czy jest na rynku coś tańszego?

    nie płać tyle.
    W Play 30 zł brutto za kartę SIM,
    25 GB transferu, nocny bez limitu,
    cyrograf na 18 miesięcy, chcę skorzystać
    chyba, że ktoś podpowie coś tańszego...

  • 3. Data: 2015-04-17 08:56:13
    Od: Badabum <m...@g...pl>

    kern <k...@w...pl> Wrote in message:

    > nie p?a? tyle.
    > W Play 30 z? brutto za kart? SIM,
    > 25 GB transferu, nocny bez limitu,
    > cyrograf na 18 miesi?cy, chc? skorzysta?
    > chyba, ?e kto? podpowie co? ta?szego...

    A czy da si? zastosowa? modem z timobajla? Chyba jaki? simlock jest?
    --
    Pzdr.

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 4. Data: 2015-04-17 09:25:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 17 Apr 2015 06:19:53 +0200, kern napisał(a):

    > nie płać tyle.
    > W Play 30 zł brutto za kartę SIM,
    > 25 GB transferu, nocny bez limitu,
    > cyrograf na 18 miesięcy, chcę skorzystać
    > chyba, że ktoś podpowie coś tańszego...

    A jak z zasiegem ? Bo taki transfer to chyba tylko w macierzystej
    sieci.

    Jazda z yanosikiem w play zaowocowala zerwaniem lacznosci z serwerem
    pare razy. W plusie sie to nie zdarzalo. Play zawinil, janosik akurat
    mial problem, czy telefon sobie nie radzi z przelaczaniem roamingow ?
    A moze zbyt ambitny i LTE probuje ?

    Hm, a jak to wyglada z IP - jestem w zasiegu play, mam przydzielony
    numer IP, program ma otwarte polaczenie z serwerem, oddalam sie od
    BTS, wchodze w roaming ... i bedzie to kontynuacja otwartej sesji, czy
    na nowo zestawione, z dowolnie innymi parametrami ?

    J.

  • 5. Data: 2015-04-17 10:17:28
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Uzytkownik "Badabum" <m...@g...pl> napisal w wiadomosci
> [...]

    Najpierw sprawdz czy masz u siebie zasieg Playa. Taryfy internetowe nie maja
    roamingu krajowego.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 6. Data: 2015-04-17 10:19:15
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    > pare razy. W plusie sie to nie zdarzalo. Play zawinil, janosik akurat
    > mial problem, czy telefon sobie nie radzi z przelaczaniem roamingow ?

    Taryfy internetowe działają tylko na macierzystej sieci Play, nie ma
    roamingu krajowego. Więc jak wyjeżdżałeś z zasięgu Playa, to musiało zerwać
    połaczenie.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 7. Data: 2015-04-17 11:32:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości

    >Taryfy internetowe działają tylko na macierzystej sieci Play, nie ma
    >roamingu krajowego. Więc jak wyjeżdżałeś z zasięgu Playa, to musiało
    >zerwać połaczenie.

    To akurat zwykly telefon, tzn smartfon, taryfa glosowa z pakietem
    danych
    i mam nadzieje ze w roamingu dane tez chodza ?

    Ale przy zmianie operatora polaczenie moze sie zerwac.
    Nie wiem - yanosik jako aplikacja mobilna powinien byc na to odporny i
    sprobowac jeszcze raz.

    W kazdym badz tym razem byly problemy z polaczeniem, co sie w plusie i
    Orange nie zdarzalo :-)

    J.

  • 8. Data: 2015-04-17 15:45:35
    Od: Badabum <m...@g...pl>

    "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> Wrote

    > Najpierw sprawdz czy masz u siebie zasieg Playa. Taryfy internetowe nie maja
> [...]

    Play ma chyba dobry zasięg w dużych miastach. W moim przypadku to
    Kraków.

    Pzdr.

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 9. Data: 2015-04-17 16:20:42
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Badabum" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> Wrote

    > Play ma chyba dobry zasięg w dużych miastach. W moim przypadku to
    > Kraków.

    Z tym zasięgiem to jest różnie. Ja w swoim mieszkaniu w Warszawie mam
    kiepski zasięg Playa. Poza budynkiem jest już dobry zasięg.
    Znajoma mieszka kilometr za granicą administracyjną miasta i internet z
    Playa u niej praktycznie nie działał.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 10. Data: 2015-04-17 16:25:19
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > To akurat zwykly telefon, tzn smartfon, taryfa glosowa z pakietem danych
    > i mam nadzieje ze w roamingu dane tez chodza ?

    W taryfach głosowych jest roaming danych. Sprawdzone.

> [...]
    > sprobowac jeszcze raz.
    >
    > W kazdym badz tym razem byly problemy z polaczeniem, co sie w plusie i

    Nie pomogę, nie mam doświadczeń z używania Internetu w czasie jazdy.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba