  • 1. Data: 2015-04-17 08:13:30
    Temat: Internet na Niemcy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Potrzebuje internetu w Niemczech na pare dni. Cholera wie ile - czy
    pare MB, czy skonczy sie na GB.

    Kupowac karte cos na miejscu, czy jakis krajowy oferuje dobry roaming?

    J.

  • 2. Data: 2015-04-17 09:40:15
    Temat: Re: Internet na Niemcy
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2015-04-17 o 08:13, J.F. pisze:
    > Potrzebuje internetu w Niemczech na pare dni. Cholera wie ile - czy
    > pare MB, czy skonczy sie na GB.
    >
    > Kupowac karte cos na miejscu, czy jakis krajowy oferuje dobry roaming?
    >
    > J.

    Jeśli parę MB to może po prostu standardowy roaming - koszt 1.23PLN za
    1MB. Korzystam teraz najczęściej z tego do dostarczania danych HD
    Traffic dla mojego TomToma - ostatni wyjazd do Wuppertalu i z powrotem
    5zł :)
    Jak więcej mi było trzeba to kupiłem w Saturnie Surfstick O2:
    http://www.o2online.de/eshop/tablets/zte-surfstick-m
    f667
    ale z tego co pamiętam to kosztował poniżej EUR10, więc niekoniecznie
    dokładnie ten model. Przygotuj się jedynie na sporo biurokracji, bo w
    Niemczech prepaidy są rejestrowane. Modem ma SimLock.
    Za cenę modemu dostajesz bodaj 300MB do wykorzystania przez tydzień.
    Potem możesz wykupić jedna z taryf - ja korzystałem z "tages flat", bo
    zwykle wyjeżdżam na krótko.
    http://www.o2online.de/tarife/o2-go-prepaid/

    Jak masz już modem to taka karta to nienajgorszy wybór:
    http://www.saturn.de/mcs/product/SATURN-Daten-Tarif-
    BASIS-Startpaket,48352,427508,1370032.html?langId=-3
    lub jeśli ma służyć też do rozmów:
    http://www.saturn.de/mcs/product/SATURN-Smartphone-B
    ASIS-Startercard,48352,427508,1370015.html?langId=-3

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 3. Data: 2015-04-17 09:50:21
    Od: h...@g...com

    W dniu piątek, 17 kwietnia 2015 08:13:30 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Potrzebuje internetu w Niemczech na pare dni. Cholera wie ile - czy
    > pare MB, czy skonczy sie na GB.
    >
    > Kupowac karte cos na miejscu, czy jakis krajowy oferuje dobry roaming?
    >
    > J.

    W netto ale tym czerwonym na terenie Niemiec widziałem jakieś startery za 6 lub 7
    euro, na pewno pakiet też tam był.

  • 4. Data: 2015-04-17 16:01:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości

    >Jeśli parę MB to może po prostu standardowy roaming - koszt 1.23PLN
    >za 1MB. Korzystam teraz najczęściej z tego do dostarczania danych HD

    Jakby jednak mialo byc wiecej, to wole miec inne opcje :-)

> [...]
    mf667
    >Potem możesz wykupić jedna z taryf - ja korzystałem z "tages flat",

    Dziekuje, moze sie przydac.

    >Jak masz już modem to taka karta to nienajgorszy wybór:
    >http://www.saturn.de/mcs/product/SATURN-Daten-Tarif
    -BASIS-Startpaket,48352,427508,1370032.html?langId=-
    3

    Nie rozumiem
    -Postpaid
    -keine Vertragsbindung
    -Jetzt 1 Monat kostenlos testen

    Nie rozumiem :-)
    ... place 10 eur, aktywuje/rejestruje, i po miesiacu moge zapomniec ?

    J.

  • 5. Data: 2015-04-17 22:12:56
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2015-04-17 o 16:01, J.F. pisze:
> [...]
    > -Jetzt 1 Monat kostenlos testen
    >
    > Nie rozumiem :-)
    > ... place 10 eur, aktywuje/rejestruje, i po miesiacu moge zapomniec ?

    Nawet wcześniej jak sądzę :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l