  • 1. Data: 2011-03-04 08:50:54
    Temat: Internet mobilny bez limitu danych?
    Od: "PL" <u...@W...pl>

    Czy w ofercie operatorow gsm jest internet bez limitu przeslanych danych ?
    Obecnie mam mozliwosc wziecia w Plusie 80 GB za 160 pln ( + 100 GB dodatkowo
    w godzinach 00.00-12.00). Czy znajde lepsza oferte ?

  • 2. Data: 2011-03-04 10:29:31
    Temat: Re: Internet mobilny bez limitu danych?
    Od: "Maciek." <m...@m...pl>

    Użytkownik "PL" <u...@W...pl> napisał w wiadomości
    > Czy w ofercie operatorow gsm jest internet bez limitu przeslanych danych
    > ? Obecnie mam mozliwosc wziecia w Plusie 80 GB za 160 pln ( + 100 GB
    > dodatkowo w godzinach 00.00-12.00). Czy znajde lepsza oferte ?

    A możesz podać link do tej oferty?

    --
    Maciek.

  • 3. Data: 2011-03-04 11:59:57
    Od: Patryk <y...@o...pl>

    W dniu 2011-03-04 11:29, Maciek. pisze:
    > A możesz podać link do tej oferty?

    To jest oferta utrzymaniowa - zamiast rabatu 50% jest podwójny limit,
    czyli 41 GB * 2.

  • 4. Data: 2011-03-04 14:02:16
    Od: j...@...pl

    On Fri, 4 Mar 2011 09:50:54 +0100, "PL" <u...@W...pl>
    wrote:

    >Czy w ofercie operatorow gsm jest internet bez limitu przeslanych danych ?
    >Obecnie mam mozliwosc wziecia w Plusie 80 GB za 160 pln ( + 100 GB dodatkowo
    >w godzinach 00.00-12.00). Czy znajde lepsza oferte ?

    kuzynka ma Orange i za ca 80 zl ma Internet bez limitu. Niedlugo
    rezygnuje, bo bierze Neostrade, bo Orange "na wsi" kiepsko jej chodzi.

    Moze ktos chce przejac umowe jakas cesja? Jakby cos, to
    mistermc(malpiszon)o2.pl

  • 5. Data: 2011-03-04 17:44:33
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    PL wrote:
    > Czy w ofercie operatorow gsm jest internet bez limitu przeslanych
    > danych ? Obecnie mam mozliwosc wziecia w Plusie 80 GB za 160 pln ( +
    > 100 GB dodatkowo w godzinach 00.00-12.00). Czy znajde lepsza oferte ?

    Można na to spojrzeć na dwa sposoby:

    1. Żaden op nie oferuje teraz nowych umów bez limitu. Zawsze jest limit,
    czasem dzielony na mniejszy dzienny i międzyszczytowy (nocny) znacznie
    większy, czasem określany jako bezlimitowy.
    2. Z drugiej strony wszyscy oferują bez ograniczeń, bo po wyczerpaniu
    limitu zwykle nadtepuje tylko spadek szybkości :)

    Jakub

  • 6. Data: 2011-03-04 19:42:16
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Uzytkownik <j...@...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > rezygnuje, bo bierze Neostrade, bo Orange "na wsi" kiepsko jej chodzi.
    >
    > Moze ktos chce przejac umowe jakas cesja? Jakby cos, to

    orange bez limitu mial tylko oferte firmowa, i na pewno nie kosztowalo to
    80zl. Licencja GPRS - bo o tym mowa - kosztowala 49 netto, lub ew.
    49+abonament firmowy jesli bylo to doczepione jako usluga do abonamentu.
    Mialem ta pierwsza wersje i z powodzeniem mozna bylo uzywac jako
    podstawowego lacza, juz nie mam bo wiecej korzystam w domu i wole stabilne
    10Mbps, a mobilnie wystarcza mi 0,5GB w laptopie + 0,5GB w telefonie

    Lukasz

  • 7. Data: 2011-03-07 13:31:56
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Uzytkownik "Lukasz" <l...@b...net.pl>

> [...]
    > podstawowego lacza, juz nie mam bo wiecej korzystam w domu i wole stabilne
    > 10Mbps, a mobilnie wystarcza mi 0,5GB w laptopie + 0,5GB w telefonie

    Ale na wsi ? Bo te HSDPA dzialaja dobrze w miastach, na wsi moze dzialac
    CDMA, a w ogóle Orange w odróznieniu od Plusa jest tylko dostepem do
    internetu bez mozliwosci routowania do abonenta.