  • 1. Data: 2013-04-22 23:16:26
    Temat: Iwiczna - 27.04 godz. 12.00 zaproszenie na Msze na rozpoczecie sezonu
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)
    Tym razem pozno termin, bo chyba juz wszyscy ruszyli na drogi, ale 'suka
    zima' dlugo dala popalic.

    Zaproszenie tez w ostatniej chwili, ale uczestnictwa zglaszac nie
    trzeba, ani noclegow rezerwowac, wiec troche w ostatniej chwili
    zapraszam WAs na kolejna tradycyjna Msze Sw. w intencji bezpiecznego
    sezonu 2013, ktora zostanie odprawiona przy kosciele w Starej Iwicznej
    k.Warszawy w sobote 27.04 o 12.00.

    Po Mszy, jak zwykle, blogoslawienstwo motocyklistow i sprzetow, pokaz
    pierwszej pomocy i spotkanko przy duzym grillu na tylach kosciola.

    Moze tym razem uda sie bez sniegu i gradobicia.

    Gdyby ktos chcial pomoc w organizacji albo zasiegnac informacji,
    zapraszam na PW.

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 2. Data: 2013-04-23 10:34:29
    Od: -Demonos- <b...@g...com>

    Tomek Wozniakowski <z...@o...pl> Wrote in message:
    > Czesc :)
    > Tym razem pozno termin, bo chyba juz wszyscy ruszyli na drogi, ale 'suka
    > zima' dlugo dala popalic.

    A już się zastanawiałem dlaczego nie mogę znalźć informacji o
    tegorocznej mszy i czy przypadkiem nie przegapiłem
    :-)

    --
    -Demonos-
    Tygrysek 955i, Inazuma i Virago 535 mojej lepszej połowy

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://www.piaohong.tk/newsgroup

  • 3. Data: 2013-04-25 22:16:08
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2013-04-23 10:34, -Demonos- pisze:

    > A już się zastanawiałem dlaczego nie mogę znalźć informacji o
    > tegorocznej mszy i czy przypadkiem nie przegapiłem
    > :-)

    nie przegapiles ;) takietam techniczne problemy - przyjezdzaj :)