  • 1. Data: 2011-01-24 12:46:50
    Temat: Jak dbac o automatyczna skrzynie biegow
    Od: Wangog <W...@g...pl>

    Witam

    Jak w temacie. Zeby dlugi okres cieszyc sie z automatu bez duzych wydatkow.
    Napewno regularna wymiana oleju, ogledziny czy nie ma wyciekow, nie
    katowanie silnika gdy jest zimny. Zreszta chyba tez nie powinno sie
    zbytnio wkrecac silnika na obroty (disiel) ?
    Cos jeszcze?
    Aha...Mam wlany (za namowa mechanika) plyn Bilsteina.

    Wangog

  • 2. Data: 2011-01-24 12:47:55
    Temat: Re: Jak dbac o automatyczna skrzynie biegow
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    www.automat.pl tam sie dowiesz wszystkiego.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 3. Data: 2011-01-24 13:19:00
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Wangog" <W...@g...pl> napisał w wiadomości

    > www.automat.pl tam sie dowiesz wszystkiego.

    sorki, widze, ze strona praktycznie przestała istnieć.
    Zobacz w starcyh kopiach tej strony
    http://web.archive.org/web/20080822032431/www.automa
    t.pl/news.php

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 4. Data: 2011-01-24 14:37:05
    Od: Gom <g...@g...com>

    On 24 Sty, 12:46, Wangog <W...@g...pl> wrote:
    > Aha...Mam wlany (za namowa mechanika) plyn Bilsteina.

    Producent nie jest tak istotny jak norma jakościowa, którą powinien
    spełniać olej.

    To ten CDI, o którym pisałeś wcześniej? :-)

    --
    Gom

  • 5. Data: 2011-01-24 14:51:32
    Od: "Lucjan" <l...@g...pl>

    Krótko i treściwie:

    http://bez-kategorii.dodaj-gazu.pl/2011/01/jak-dbac-
    o-automatyczne-skrzynie-biegow/

  • 6. Data: 2011-01-24 19:54:59
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    On 2011-01-24 14:51, Lucjan wrote:
    > Krótko i treściwie:
    >
    > http://bez-kategorii.dodaj-gazu.pl/2011/01/jak-dbac-
    o-automatyczne-skrzynie-biegow/

    "3.Gdy jest zimno na dworze (poniżej zera) odczekać chwilkę przed
    ruszeniem z miejsca i wrzuceniem biegu D (dla -10 st. minimum 1 minute)"

    No przyznać się ? Kto czeka minutę (lub ponad) ? :-)

    PS: Czytając tę litanię, dochodzę do wniosku, że automaty to
    zdecydowanie nie dla mnie...

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 7. Data: 2011-01-24 19:57:52
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Yans van Horn" <y...@n...spam> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > No przyznać się ? Kto czeka minutę (lub ponad) ? :-)
    >
    > PS: Czytając tę litanię, dochodzę do wniosku, że automaty to zdecydowanie

    srututu - bo trzeba sie zatrzymać zanim sie zmieni kierunek jazdy?
    albo że trzeba sie zatrzymać zanim sie zaparkuje?

    Cała reszta to jak amerykańska instrukcja na żelazku, zaczynająca sie od
    "nie prasować na ciele człowieka"

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 8. Data: 2011-01-24 20:00:08
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-01-24 19:54, Yans van Horn pisze:

> [...]
    > ruszeniem z miejsca i wrzuceniem biegu D (dla -10 st. minimum 1 minute)"
    >
    > No przyznać się ? Kto czeka minutę (lub ponad) ? :-)

    Ja czekam, moze nawet dluzej, bo szyby musza sie troche podgrzac coby
    ewentualny snieg/lod na szybie wycieraczki bez problemu zgarnely.

    > PS: Czytając tę litanię, dochodzę do wniosku, że automaty to
    > zdecydowanie nie dla mnie...

    A co, nie ogarniasz obslugi, czy jak?

    --
    Karolek

  • 9. Data: 2011-01-24 20:05:29
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 24 Jan 2011 19:54:59 +0100, Yans van Horn wrote:
> [...]
    >ruszeniem z miejsca i wrzuceniem biegu D (dla -10 st. minimum 1 minute)"
    >
    >No przyznać się ? Kto czeka minutę (lub ponad) ? :-)

    Dieslowcy ?

    Gorzej jak w automacie i w dieslu :-)

    J.

  • 10. Data: 2011-01-24 20:09:58
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    o-automatyczne-skrzynie-biegow/

    > Dieslowcy ?
    >
    > Gorzej jak w automacie i w dieslu :-)

    Tak troche na marginesie - ja nie mam diesla, a w zimowych warunkach zawsze
    odpalam auto troszke wczesniej niż jade np. na długość otwierania bramy, czy
    omiatania śniegu. Wychodzi minuta, czasem kilka minut. Akurat teraz znów mam
    automat, ale to nie ma dla mnie znaczenia. Nie lubie odpalić auta i w tej
    samej sekundzie jechać. Niech silnik zrobi te kilka obrotów, nie zaszkodzi
    mu to.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl