  • 1. Data: 2011-01-24 12:47:02
    Temat: Co sądzicie o Kia Sportage?
    Od: "Lucjan" <l...@g...pl>

    Witam

    Poprzednio pytałem o Tata Safari ale to jednak lekka tandeta i straszny mól.
    Co sądzicie o Kia Sportage. Tam wszystkie silniki dają radę, ale producent ich
    nie podaje więc podaje linka do strony na której są jakieś dane:

    http://kia.dodaj-gazu.pl/2011/01/kia-sportage/

    Jak widać wszystkie dobrze przyśpieszają i są bardzo oszczędne.

  • 2. Data: 2011-01-24 13:07:50
    Temat: Re: Co sądzicie o Kia Sportage?
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-01-24 12:47, Lucjan pisze:
    > Poprzednio pytałem o Tata Safari ale to jednak lekka tandeta i straszny mól.

    Możesz też zainteresować się bliźniakiem - Hyundaiem ix35 (oba pochodzą
    z tej samej fabryki w Żylinie).
    Tam benzynowy 2.0 całkiem fajnie jeździ.

    Choć lepiej zdefiniuj sobie, co potrzebujesz, bo po poprzedniej
    propozycji pomyślałem, że jakiś pojazd w pole Ci potrzebny. ;-)

    P.

  • 3. Data: 2011-01-24 13:11:17
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 24 Jan 2011 11:47:02 +0000 (UTC), Lucjan napisał(a):

    > Poprzednio pytałem o Tata Safari ale to jednak lekka tandeta i straszny mól.

    znaczy co, ubrania pasażerom zżera?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 4. Data: 2011-01-24 13:22:17
    Od: "gri" <s...@a...er>

    Użytkownik "Lucjan" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Co sądzicie o Kia Sportage. Tam wszystkie silniki dają radę, ale producent
    > ich
    > http://kia.dodaj-gazu.pl/2011/01/kia-sportage/

    Jak już tak skaczesz, po dupowozach, to cieszy się powodzeniem
    Wada, długo trzeba na nią czekać.

  • 5. Data: 2011-01-24 13:42:53
    Od: ererer <e...@n...pamietam.maila>

    Masz jeszcze jakieś gó****ne stony do "wypromowania"? BMW już widzieliśmy.

    --
    ererer

  • 6. Data: 2011-01-24 14:05:06
    Od: Konrad L <p...@o...pl>

    Jezdzilem ix35 na jezdzie testowej, a to praktycznie to samo, choc
    zewnetrze IMO kia sporo ladniejsza.
    No i w sumie fajnie sie jezdzilo, bardzo zwinny samochod, zakrecal w
    miejscu. Stety niestety zawieszenie dosyc twarde, ale za to stabilne. Co
    jeszcze?... z perspektywy francuskiego kanapowozu to troche glosno w
    srodku i zawieszenie wali na dziurach, ale ogolnie sprawia wrazenie
    solidnego samochodu.

    Jeszcze jedno... ix35 jest o pare tys tanszy od KII gdy wezmie sie pod
    uwage wersje, ktora ma kierownice skorzana i autoklime.

    Pozdr.

  • 7. Data: 2011-01-24 14:18:47
    Od: "Lucjan" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Konrad L <p...@o...pl> napisał(a):

    > Jeszcze jedno... ix35 jest o pare tys tanszy od KII gdy wezmie sie pod
    > uwage wersje, ktora ma kierownice skorzana i autoklime.

    ix35 ma mały prześwit, źródło: http://hyundai.dodaj-gazu.pl/2011/01/hyundai-ix35/

    a co ma lepsze blachy mniej rdzewieje hyundai czy kia?

  • 8. Data: 2011-01-24 14:22:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Lucjan" <l...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:ihju7n$ee4$1@inews.gazeta.pl...

    > ix35 ma mały prześwit, źródło:
    > http://hyundai.dodaj-gazu.pl/2011/01/hyundai-ix35/

    PLONK spamerze.

  • 9. Data: 2011-01-24 14:29:03
    Od: "Lucjan" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Masz jeszcze jakieś gó****ne stony do "wypromowania"? BMW już widzieliśmy.

    A co zrobiłeś jakieś strony WWW i chcesz się nimi pochwalić?
    Poza tym trochę dziwne podejrzenie żebym ja linkował do stron które są moje
    kim ja bym musiał być magnatem jakiś internetowym by mieć tyle stron
    internetowych?

  • 10. Data: 2011-01-24 14:29:08
    Od: "gri" <s...@a...er>

    Użytkownik "Lucjan" <l...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:ihju7n$ee4$1@inews.gazeta.pl...

    > a co ma lepsze blachy mniej rdzewieje hyundai czy kia?

    Toz to ten sam koncern, ta sama fabryka (Zilina Slovakia ), mało rózniące
    się modele ix35/sportage.