  • 11. Data: 2016-02-06 12:17:15
    Temat: Re: Jak oni to robią?
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-02-05 o 23:38, Marek pisze:
    > Nagrany materiał z kodowanego kanału? Podaj model.

    Specjalnie kupowałem starszego fergusona Ariwa który miał starszy
    procesor "bez zaimplementowanej ochrony praw autorskich".
    W moim się da nagrać na usb i odtworzyć na kompie kodowane programy.
    Oglądałem tak TNK zanim skusiłem się na UPC. W mordę :-)

  • 12. Data: 2016-02-06 12:26:12
    Od: z <...@...pl>

    http://www.ferguson-digital.eu/pl/pytania-i-odpowied
    zi/odbiorniki-ariva-50-250/390-dlaczego-nie-moge-odt
    worzy-nagran-na-komputerze.html

  • 13. Data: 2016-02-06 12:28:50
    Od: cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 06/02/2016 11:07, Krzysztof Staniorowski wrote:

    > jak z legalnością tego typu wynalazków w Polsce? pytam z czystej ciekawości

    Nie rozumiem dlaczego miało by być nielegalne. Nagrywanie czegokolwiek
    na własny użytek jest jak najbradziej dozwolone.

    c.

  • 14. Data: 2016-02-06 19:23:14
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2016-02-05 20:25, Marek wrote:
    > W sieci jest pełno materiałów ewidentnie "zgranych" z kanałów
    > kodowanych, np. seriale. Podobno nagrywanego kodowanego materiału (na
    > zewnętrznym nośniku) nie da się odtworzyć na pc. Jak to jest zgrywane?
    > Bo dość wysoka jakość wyklucza zgranie przez tzw. "dziurę analogową,
    > ewidentnie to kopia z cyfrowego źródła - jak to jest robione?

    Mam tuner CryproBox 652HD Combo.
    To co nagram na dysk via USB jest zakodowane, ale na stronie producenta
    można było pobrać program do dekodowania - tak więc nie ma żadnego
    problemu by nagrany program zdekodować i zobaczyć np. na komputerze lub
    wrzucić do sieci. Nie ma znaczenia co to za program:kodowany czy FTA.

  • 15. Data: 2016-02-07 12:49:50
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 05.02.2016 o 20:25, Marek pisze:
> [...]
    > Bo dość wysoka jakość wyklucza zgranie przez tzw. "dziurę analogową,
    > ewidentnie to kopia z cyfrowego źródła - jak to jest robione?

    jeśli da się materiał zobaczyć na PC, to sam PC może go "nagrać"
    Zakodować "w locie" z jakością dużo wyzszą niż "PAL". Z drugiej strony
    to co idzie w "PAL"u w chinchach/euro (prawie DVD) też już zabezpieczone
    nie jest.

    ToMasz

  • 16. Data: 2016-02-07 14:32:22
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2016-02-05 o 20:25, Marek pisze:
> [...]
    > Bo dość wysoka jakość wyklucza zgranie przez tzw. "dziurę analogową,
    > ewidentnie to kopia z cyfrowego źródła - jak to jest robione?

    Nic podobnego, wszystko można odtworzyć i nie ważne na jakim urządzeniu
    było to kopiowane - HDD tunera, nagrywarce DVD czy na pendrive
    podłączonym do USB dekodera albo telewizora . Przynajmniej ja nie mam
    żadnych z tym problemów.

  • 17. Data: 2016-02-07 14:52:53
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 7 Feb 2016 14:32:22 +0100, Trybun <c...@r...cb> wrote:
> [...]
    > było to kopiowane - HDD tunera, nagrywarce DVD czy na pendrive
    > podłączonym do USB dekodera albo telewizora . Przynajmniej ja nie

    Chyba nie zrozumiałeś pytania... :)

    --
    Marek

  • 18. Data: 2016-02-08 07:11:23
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał:

    > No chyba nie do końca, przecież na dysk nie nagrywasz nic kodowanego,
    > rozkodowanie następuje w takcie nagrywania.

    Możecie mi łopatologicznie powiedzieć o co chodzi? Bo ja zrozumiałem to tak:

    Mam tuner/dekoder SAT DVB-S. Przełączam na jakiś program kodowany (w telewizorze
    niczego nie widzę). Nagrywam to na zewnętrzny nośnik i dostaje postaź
    odkodowaną, którą mogę oglądać na PC?

    Pzdr

  • 19. Data: 2016-02-08 09:29:41
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2016-02-07 o 14:52, Marek pisze:

    > Chyba nie zrozumiałeś pytania... :)

    Jasne, "jak oni to robią?" - nie wiem, napisałem tylko jak ja to robię.

  • 20. Data: 2016-02-08 11:55:10
    Od: cezar <c...@t...invalid>

    On 08/02/2016 06:11, Kamil wrote:

> [...]
    > telewizorze niczego nie widzę). Nagrywam to na zewnętrzny nośnik i
    > dostaje postaź odkodowaną, którą mogę oglądać na PC?

    źle rozumiesz. Chodzi o możliwość odtworzenia nagrania na innym sprzęcie
    niż na którym zostało nagrane. Domyślnie jest to blokowane przez wymogi
    nadawców (ale nie przez prawo).
    c.