  • 11. Data: 2018-01-07 22:10:51
    Temat: Re: Jak po nowemu dodać sieć WiFi?
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 07-01-2018 o 19:45, Filip454 pisze:

    > A dlaczego poprzednie urządzenie się połączyło? Powód jest prosty - pewnie
    > jest zapisane w pamięci routera i już automatycznie się uwierzytelnia.

    Ale wiesz co? Ciekawa rzecz. Jak wspomniałem ten drugi pracuje jako
    repeater. Telefon mam tak ustawiony by łączył się z jedną z obu sieci.
    Gdy zniknie słabsza, łączy się z drugą. Zaryzykowałem i wywaliłem
    połączenie z routerem nazwijmy go: bazowym. Spróbowałem nawiązać z nim
    połączenie ... i wszystko jest po staremu. Podaję tylko hasło. Nic więcej.

    To również TP-link WR1043 v2. To inny router zewnętrznie i funkcjonalnie
    mimo podobnej nazwy.

    Sprawdziłem zdalnie reapeater - ustawienia ma ok. Nic mu się nie
    poprzestawiało. Nic z tego nie rozumiem.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek