  • 421. Data: 2020-03-22 18:20:53
    Temat: Re: Jak się dziś przekracza granicę z Niemcami?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 22 Mar 2020 18:09:10 +0100, w
    <qy5juwql87hn$.13ktraar2lego$.dlg@40tude.net>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Nie potrafisz podac linku, wiec klamiesz co do tych 93 :-)
    >
    > Na dzis widze juz 67 ... trzy strony, trzy wartosci :-)

    aktualizacja: 22 mar 2020, g. 11:28

    Germany - 84

    https://ocdn.eu/pulscms-transforms/1/24Zk9kpTURBXy9l
    ZTFjMzA4Y2Y5OTYwYTExMGM3ODI3YWZkNzY0M2I1Ni5qcGeRlQLN
    AtAAwsOBoTAF

  • 422. Data: 2020-03-22 18:23:00
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie chcę a nie nie potrafię. Korekta z 18:00. niemieckich skór jest 92. Był zarażony
    ale umarł na coś innego.

  • 423. Data: 2020-03-22 18:28:49
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-03-22 o 17:06, Cavallino pisze:

    > Dokładnie o to idzie.
    > IMO oni dobrze wiedzą jak daleko te statystyki są od faktycznych ilości,
    > inaczej palcem by nie kiwnęli.
    >
    > Tak czy tak - kompromitują się na całego.
    Nie chcę ich bronić bo do pisu mi daleko ale obawiam się że PO jeszcze
    bardziej by ciała dało zadufane w swojej zajebistości.

    --
    Janusz

  • 424. Data: 2020-03-22 18:32:54
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-03-22 o 18:09, J.F. pisze:

    > Nie potrafisz podac linku, wiec klamiesz co do tych 93 :-)
    >
    > Na dzis widze juz 67 ... trzy strony, trzy wartosci :-)
    Masz cały świat
    https://abelakay.com/virus/
    tylko póżno jest aktualizowana i ma zaległości, ale i tutaj jest 70 w
    niemczech.

    --
    Janusz

  • 425. Data: 2020-03-22 18:35:00
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-03-22 o 18:32, Janusz pisze:

    > Masz cały świat
    > https://abelakay.com/virus/
    > tylko póżno jest aktualizowana i ma zaległości, ale i tutaj jest 70 w
    > niemczech.

    Już zaktualizowan na 84.

    --
    Janusz

  • 426. Data: 2020-03-22 18:36:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 22 Mar 2020 10:23:00 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    napisał(a):
    > Nie chcę a nie nie potrafię. Korekta z 18:00. niemieckich skór jest 92. Był
    zarażony ale umarł na coś innego.

    Jak przedszkolak.
    To i ja moge tak samo: nie chcesz, bo klamiesz :-)

    J.

  • 427. Data: 2020-03-22 18:41:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 22 Mar 2020 18:20:53 +0100, r...@k...pl napisał(a):
> [...]
    >
    > Germany - 84
    >
    > https://ocdn.eu/pulscms-transforms/1/24Zk9kpTURBXy9l
    ZTFjMzA4Y2Y5OTYwYTExMGM3ODI3YWZkNzY0M2I1Ni5qcGeRlQLN

    Rosnie im lawinowo ... dobrze, ze sie izolujemy ...

    J.

  • 428. Data: 2020-03-22 18:51:42
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 22 Mar 2020 18:41:22 +0100, w
    <2g1eu6924f76$.j6l18kfqsk05$.dlg@40tude.net>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    ZTFjMzA4Y2Y5OTYwYTExMGM3ODI3YWZkNzY0M2I1Ni5qcGeRlQLN
    AtAAwsOBoTAF

    > Rosnie im lawinowo ... dobrze, ze sie izolujemy ...

    Teraz to my sobie możemy... ludzie zakażają się wewnątrzkrajowo, a nie
    zewnątrz.

    Jakby granice były otwarte, to mógłbyś pojechać do Niemiec na test drive-thru.
    W sumie możesz :)

  • 429. Data: 2020-03-22 18:53:39
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-03-17 o 09:28, T. pisze:
    > Być może że będę musiał pojechać po żonę do Berlina. Ktoś podpowie, jak
    > to zorganizować, żeby się udało?
    > Zdaje się, ze można przejść tylko na piechotę. Czy w takim razie można
    > auto u nas zostawić, przejść na tamtą stronę, podjechać czymś do Berlina
    > a potem odwrotnie?
    > T.

    Dziękuję wszystkim za porady. Żona doleciała szczęśliwie specjalnym
    lotem. Siedziała na lotnisku po przylocie w samolocie ponad 2 godziny -
    tyle trwały procedury.
    T.

  • 430. Data: 2020-03-22 19:00:55
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --Dzis pisza 55, ale z kiedy to stan ... niby z polnocy.

    Skad macie 93 ?

    No weź się ogarnij ;-)

    https://www.morgenpost.de/vermischtes/article2287358
    85/Coronavirus-News-Ticker-Deutschland-Mehr-als-21-5
    00-Corona-Faelle-und-75-Tote.html

    In Deutschland gibt es mehr als 24.000 Infizierte, 92 Menschen sind gestorben.