  • 441. Data: 2020-03-22 19:21:53
    Temat: Re: Jak się dziś przekracza granicę z Niemcami?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Chcesz się założyć że zaraz na tej stronie będzie 93 dla szwabow?

  • 442. Data: 2020-03-22 21:30:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 22 Mar 2020 11:21:53 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    napisał(a):

    > Chcesz się założyć że zaraz na tej stronie będzie 93 dla szwabow?

    Przyznajesz sie, ze klamales jak pisales, ze juz jest ?

    J.

  • 443. Data: 2020-03-22 21:36:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 22 Mar 2020 18:15:29 GMT, Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Taki "genialny" ruch a jednak jeszcze nikomu sie nie udało... ;-P

    Ci cholerni wyborcy nie doceniaja Vision Zero ? :-)

    > Jak to osiągnąc to juz jest inny temat.
    > Ja nie raz pisałem i powtorze ze swiat w ktorym za kopanie piłki mozna
    > zarobic 40mln nie jest normalny.

    Ja im tyle nie place, wiec mnie w zasadzie nie obchodzi :-)

    J.

  • 444. Data: 2020-03-22 21:42:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 22 Mar 2020 18:53:39 +0100, T. napisał(a):

    > Dziękuję wszystkim za porady. Żona doleciała szczęśliwie specjalnym
    > lotem. Siedziała na lotnisku po przylocie w samolocie ponad 2 godziny -
    > tyle trwały procedury.

    A co w tych procedurach ?

    Temperature mierzy sie szybko, karte lokalizacji ... mozna bylo
    wypisac samolocie.
    No ale decyzje o kwarantannie to wypada wypisac ... tylko ponoc nie
    daja.

    A cos o dalszej drodze mowili ?
    Bo taki podejrzany element, a do domu jak dotrze?
    Taksowka, metrem, autobusem, pociagiem ?

    J.

  • 445. Data: 2020-03-22 21:54:07
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Sorki że napiszę w takiej formie? Słuchaj kłamliwy durny gnoju. Było 93. Zmienili na
    92. Potem ktoś wykitował i się zrobilo znowu 93. W Polsce też był taki przypadek.
    Kobieta co była zakażona wirusem umarła na sepse. Podali do WHO i dopisali u nas
    jedną osobę. Ale potem zrobili sekcje i poprawili bo sepsa była bezpośrednim powodem
    śmierci a nie zapalenie płuc charakterystyczne do wirusa. Czy Świat musi mieć takiego
    pecha że jak byłeś mały to wypadłeś z okna na parterze na krzaki i wysoką trawę a nie
    z czwartego piętra na beton?

  • 446. Data: 2020-03-22 22:58:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 22 Mar 2020 13:54:07 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    napisał(a):

    > Sorki że napiszę w takiej formie? Słuchaj kłamliwy durny gnoju. Było

    Ale linku nie podasz ...

> [...]
    > potem zrobili sekcje i poprawili bo sepsa była bezpośrednim powodem
    > śmierci a nie zapalenie płuc charakterystyczne do wirusa.

    Taa, a w Niemczech w miedzyczasie nikt nie umarl, zeby dopisac do
    rachunku.
    A w WHO nie maja w niedziele nic lepszego do roboty, jak tylko czekac
    na sekcje w Niemczech ...

    J.

  • 447. Data: 2020-03-22 23:02:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Na co link? Na to że jesteś kłamliwym gnojem? Na to sam dajesz dużo linków.

  • 448. Data: 2020-03-22 23:05:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 22 Mar 2020 11:08:32 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    napisał(a):

    > Dalem ci linka do Telegazety.

    Nie dales, chyba ze takiego
    "Aktualne dla Polski sa w telegazecie. Dane z innych państw są Ci
    niepotrzebne ..."

    Ale jesli to telegazeta tvpis, to wiadomo - klamie :-P

    > Twoje zdanie na mój temat koło chuja mi lata. Jak jesteś przymul
    > bagienny że nie potrafisz znaleźć oficjalnych danych to się
    > brandzluj nieprawdziwymi.

    Potrafie. Tylko ze podaja trzy rozne liczby i nie 93 :-)

    J.

  • 449. Data: 2020-03-22 23:18:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Prosisz i masz
    1. 54-35
    Jako mistrz linkow sprawdzisz co to znaczy według Wechslera.

  • 450. Data: 2020-03-22 23:30:48
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 22-03-2020 o 17:41, J.F. pisze:

> [...]
    oronawirus-smierc-37-latki-w-poznaniu-szpital-rodzin
    a-zataila.html#s=BoxLoPoMT

    > Mateusz epidemie oglosil, ale procedury zapomnial zmienic.
    > I moze testow zapomnial kupic :-(
    >
    > Ale lekarze sami nie wysylaja?
    > Tak oszczedzaja ministra pieniadze ... czy to szpitala pieniadze ?

    Pewnie testów jest tak mało dostępnych, że zaordynować je może tylko
    sanepid lub szpital specjalny.
    A zwykły już nie, nawet jak ma podejrzenia.

    No ale przecież w lutym byliśmy przygotowani........