  • 1. Data: 2011-09-27 22:21:23
    Temat: Jak się pozbyć starego grata?
    Od: " " <r...@N...gazeta.pl>

    .. i nie stracić na tym zbyt dużo?
    Kupiłem przed latem prawie 20 letnią renówkę za 1500zl i teraz mam kłopot ze
    zbyciem, chętnych do zakupu nie ma, OC trzeba bulić (brak zniżek),
    wyrejestrować bez kwitka się nie da (w celu sprzedaży na części), a na szrocie
    nie dadzą więcej niż 300 zł a i to tylko za kompletny.

  • 2. Data: 2011-09-27 23:12:52
    Temat: Re: Jak się pozbyć starego grata?
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    ?
> [...]
    > szrocie
    > nie dadzą więcej niż 300 zł a i to tylko za kompletny.

    no to pozbyć renófki czy pozbyć OC?

  • 3. Data: 2011-09-27 23:18:58
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "PM" <x...@w...pl> napisał w wiadomości
    > ?
    >>
    > no to pozbyć renófki czy pozbyć OC?

    i co .. to 300 zł Cie nie urządza?
    Wolisz zapłacić 300 zł za następne OC (to już 600zł)

    Wystaw to od złotówki BCM na allegro i po sprawie. Zrobisz dobry uczynek,
    jeśli auto jest jeżdzące.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 4. Data: 2011-09-28 00:30:42
    Od: Adampio <a...@o...pl>

    W dniu 2011-09-27 22:21, r...@N...gazeta.pl pisze:
    > Kupiłem przed latem prawie 20 letnią renówkę za 1500zl
    A tak kuńkretnie to po co Kolega kupił oną renówkę?

  • 5. Data: 2011-09-28 09:52:49
    Od: Kazimierz Uromski <l...@d...kropka.kom>

    On 27.09.2011 22:21, r...@N...gazeta.pl wrote:
> [...]
    > wyrejestrować bez kwitka się nie da (w celu sprzedaży na części), a na szrocie
    > nie dadzą więcej niż 300 zł a i to tylko za kompletny.

    Pozostaje Ci jedynie tak jak sugeruje Kuba aukcja od złotówki lub
    pogodzenie się z tymi 300zł.
    Takie życie starych samochodów - szrot musi na czymś zarabiać, a
    samochód może czekać i rok na kupującego.

  • 6. Data: 2011-09-28 16:16:44
    Od: " " <r...@g...pl>

    > i co .. to 300 zł Cie nie urządza?
    > Wolisz zapłacić 300 zł za następne OC (to już 600zł)

    jeszcze OC się nie kończy.

    > Wystaw to od złotówki BCM na allegro i po sprawie. Zrobisz dobry uczynek,
    > jeśli auto jest jeżdzące.

    co z tego że jezdzi, jak podłogi i progów praktycznie nie ma, i w zasadzie
    dziura na dziurze i dziurą pogania...

    BCM to raczej nie bardzo...

  • 7. Data: 2011-09-28 16:26:14
    Od: " " <r...@g...pl>

    Adampio <a...@o...pl> napisał(a):

    > A tak kuńkretnie to po co Kolega kupił oną renówkę?

    a zeby bylo czym przez lato pojezdzic, ale teraz juz mi nie potrzebna...

  • 8. Data: 2011-09-28 18:56:27
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 11-09-27 22:21, r...@N...gazeta.pl pisze:
> [...]
    > wyrejestrować bez kwitka się nie da (w celu sprzedaży na części), a na szrocie
    > nie dadzą więcej niż 300 zł a i to tylko za kompletny.

    a jeśli to auto zostałoby skradzione... to oc się nie płaci

  • 9. Data: 2011-09-28 19:13:25
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-09-28 18:56, Marcin Jan pisze:

    > a jeśli to auto zostałoby skradzione... to oc się nie płaci

    Tia...
    http://moto.pl/MotoPL/1,111276,6117747,Nie_klam__Alg
    orytm_i_tak_cie_zlapie.html

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi