  • 1. Data: 2012-10-08 19:31:46
    Temat: Jak skonfigurować do Wi-Fi
    Od: Animka <a...@w...pl>

    Jak skonfigurować tablet po Wi-Fi, żeby mi łączył z internetem?
    Wi-fi widzi, łączy, ale ze stronami internetowymi nie łaczy. Wi-fi jest
    w tablecie, drugie Wi-fi mam w routerze na biurku. W telefonie
    korzystałam normalnie, mam Operę Mini w telefonie. W tablecie jest
    Android 4.3.

    O łączeniu przez Aero2 (modem Hauwei 173-u2) to narazie w tym tablecie
    nie marzę, muszę "rozgryźć" to Wi-Fi, bo mi nie działa.
    Aero2 w komputerze przez ten modem działa.

    --
    animka

  • 2. Data: 2012-10-08 19:52:39
    Temat: Re: Jak skonfigurować do Wi-Fi
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tablecie, drugie Wi-fi mam w routerze na biurku. W telefonie korzystałam
    > normalnie, mam Operę Mini w telefonie. W tablecie jest Android 4.3.

    Ja w swoim telefonie marki Samsung wpisuję hasło i działa.
    Na pewno masz coś popsute.

  • 3. Data: 2012-10-08 20:16:54
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-10-08 19:52, Iksiński pisze:

    > Użytkownik "Animka" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ja w swoim telefonie marki Samsung wpisuję hasło i działa.
    > Na pewno masz coś popsute.

    Ja wpisałam tylko raz w telefonie i działa. Od dawien dawna.
    Tablet mam od dzisiaj, nowy.

    --
    animka

  • 4. Data: 2012-10-08 22:00:01
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 8 Oct 2012 19:52:39 +0200, Iksiński napisał(a):

    > Ja w swoim telefonie marki Samsung wpisuję hasło i działa.
    > Na pewno masz coś popsute.

    Ta.. pewnie jak zwykle łącznik

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 5. Data: 2012-10-08 22:35:36
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    Animka <a...@w...pl> wrote:
> [...]
    > tablecie, drugie Wi-fi mam w routerze na biurku. W telefonie korzystałam
    > normalnie, mam Operę Mini w telefonie. W tablecie jest Android 4.3.

    Najlepiej zatem skonfigurowac go w tablecie tak samo jak jest
    skonfigurowany w telefonie - wtedy bedziesz mogla z niego korzystac
    "normalnie" :)

  • 6. Data: 2012-10-09 08:49:28
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Animka" <a...@w...pl> napisała:

    > Ja wpisałam tylko raz w telefonie i działa. Od dawien dawna.
    > Tablet mam od dzisiaj, nowy.

    I co stoi na przeszkodzie, żebys w tablecie zrobiła tak samo jak w telefonie,
    zamiast pisała, że masz go od dzisiaj, nowego?

  • 7. Data: 2012-10-09 09:04:05
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    > Ja wpisałam tylko raz w telefonie i działa. Od dawien dawna.
    > Tablet mam od dzisiaj, nowy.

    Pewnie kradziony.

  • 8. Data: 2012-10-09 13:10:23
    Od: sklep <N...@o...pl>

    W dniu 08.10.2012 19:31, Animka pisze:
    > Jak skonfigurować tablet po Wi-Fi, żeby mi łączył z internetem?
    > Wi-fi widzi, łączy, ale ze stronami internetowymi nie łaczy. Wi-fi jest
    > w tablecie, drugie Wi-fi mam w routerze na biurku.
    może zapytać router co on nato? Moze masz filtrowanie po adresie MAC?

    > W telefonie
    > korzystałam normalnie, mam Operę Mini w telefonie. W tablecie jest
    > Android 4.3.
    sama czy ktoś pomagał?

    > O łączeniu przez Aero2 (modem Hauwei 173-u2) to narazie w tym tablecie
    > nie marzę, muszę "rozgryźć" to Wi-Fi, bo mi nie działa.
    podłącz modem i tyle..... (ewentualnie trzeba napisać "darmowy" w
    miejscu które znajdziesz w jednym z setki poradników. )

    ToMasz

  • 9. Data: 2012-10-09 16:49:16
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-10-08 19:31, Animka pisze:
> [...]
    > nie marzę, muszę "rozgryźć" to Wi-Fi, bo mi nie działa.
    > Aero2 w komputerze przez ten modem działa.

    Dziwne. A sprawdzałaś jak działa tabletowe wi-fi na czymś innym niż ten
    router, na przykład na jakimś hot-spocie w kawiarni czy centrum
    handlowym itp?

    Jaki to tablet, tzn. czy ma moduł gsm/umts? Gdyby miał to nie potrzeba
    Ci żadnego modemu - wkładasz kartę SIM i tablet sam w sobie jest modemem.

  • 10. Data: 2012-10-09 16:50:37
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-10-09 09:04, Iksiński pisze:

    > Użytkownik "Animka" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Pewnie kradziony.
    >
    > Pozdrawiam

    To akurat "dla sprawy" nie ma żadnego znaczenia;-)