  • 1. Data: 2012-10-08 21:26:56
    Temat: Orange, karta, darmowe dzwonienie
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Witam
    Podpowiedzcie, jak najtaniej zrobić żeby mieć Orange na kartę i darmowe
    rozmowy z 1 numerem w Orange?
    Syn wyjechał na studia do innego miasta, cała familia w playu a on uparciuch
    siedzi na OFnK.

  • 2. Data: 2012-10-08 21:47:46
    Temat: Re: Orange, karta, darmowe dzwonienie
    Od: xxx <k...@o...pl>

    W dniu 2012-10-08 21:26, frank drebin pisze:
> [...]
    > rozmowy z 1 numerem w Orange?
    > Syn wyjechał na studia do innego miasta, cała familia w playu a on

    usługa Wspólna Orbita - 600 minut do rozmów między 2 numerami w
    Orange.Jeżeli chcecie dzielić te 600 minut między 2 numery (tzn. oba
    miałyby korzystać z puli 600 minut na rozmowy między sobą, to oba numery
    muszą byc w taryfie Nowe Orange Go, Orange POP lub Orange One.

    http://www.orange.pl/kid,4002009262,id,4002010508,ti
    tle,Wspolna-Orbita,article.html

    Inne promocje na kartę:
    http://www.orange.pl/kid,4002009319,id,4002010384,ar
    ticle.html

  • 3. Data: 2012-10-08 21:51:28
    Od: xxx <k...@o...pl>

    W dniu 2012-10-08 21:47, xxx pisze:

> [...]
    > miałyby korzystać z puli 600 minut na rozmowy między sobą, to oba numery
    > muszą byc w taryfie Nowe Orange Go, Orange POP lub Orange One.

    ewentualnie wydaje się lepszym rozwiązaniem darmowe połączenia do max. 3
    numerów w Orange, 6zł/30 dni za usługę:
    http://www.orange.pl/kid,4002009262,id,4002010565,ti
    tle,Wybrane-numery,article.html

  • 4. Data: 2012-10-09 13:12:20
    Od: sklep <N...@o...pl>

    W dniu 08.10.2012 21:26, frank drebin pisze:
> [...]
    > rozmowy z 1 numerem w Orange?
    > Syn wyjechał na studia do innego miasta, cała familia w playu a on

    lekko OT, ale sugeruje zeby przegłodzić studenta, i zasugerować
    jednoznacznie żeby zmienił sieć

    ToMasz

  • 5. Data: 2012-10-09 15:55:10
    Od: "bolo" <b...@p...pl>

    Użytkownik "sklep" <N...@o...pl> napisał w wiadomości

    > lekko OT, ale sugeruje zeby przegłodzić studenta, i zasugerować
    > jednoznacznie żeby zmienił sieć

    Ewentualnie familia przechodzi na abonamenty z niemilitowanymi rozmowami i
    dzwoni do niego, albo student kupuję sima w play i używa dwóch numerów ;)

  • 6. Data: 2012-10-09 19:21:26
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Użytkownik "xxx" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    tle,Wspolna-Orbita,ar
    ticle.html
    > ewentualnie wydaje się lepszym rozwiązaniem darmowe połączenia do max. 3
> [...]

    Ta ostatnia oferta wydawałaby się najlepsza ale zajrzałem na doładowania i
    ważność konta i tu jest załamka.
    25 zł za miesiąc to dużo za taką kartę, tym bardziej że nie będzie dzwonione
    codziennie. W końcu nie jesteśmy toksycznymi rodzicami i kontakt na
    pogawędkę wystarczy raz na 2-3 dni.

    Wygląda na to, że najsensowniej będzie kupić synowi kartę Play z roczną
    ważnością, dać mu moją starą Nokię 6310 z szuflady i korzystać z naszych
    darmowych połączeń do play.

    Tak czy siak bardzo dziękuję za pomoc.

  • 7. Data: 2012-10-09 19:32:57
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Użytkownik "sklep" <N...@o...pl> napisał w wiadomości
    > lekko OT, ale sugeruje zeby przegłodzić studenta, i zasugerować
    > jednoznacznie żeby zmienił sieć
    > ToMasz

    To odpada bo junior bardzo mocno korzysta z netu (stąd OFnK) ale po
    przeanalizowaniu propozycji od xxx doszedłem do wniosku, że najsensowniej
    jest dać mu jako stacjonarny drugi fon z kartą playa. Karta rok ważności a
    ja z żoną mamy free do playa.

    Chciałem odwrotnie, żeby łatwiej go było uchwycić a nie tylko na kwaterze
    ale trudno.

  • 8. Data: 2012-10-09 20:11:19
    Od: Grzexs <g...@g...u-su-nto.pl>

    > Wygląda na to, że najsensowniej będzie kupić synowi kartę Play z roczną
    > ważnością, dać mu moją starą Nokię 6310 z szuflady i korzystać z naszych
    > darmowych połączeń do play.

    Można mu kupić dwusimowca, żeby zawsze był w zasiegu.
    --
    Grzexs

  • 9. Data: 2012-10-10 15:55:26
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Użytkownik "Grzexs" <g...@g...u-su-nto.pl> napisał w wiadomości
    > Można mu kupić dwusimowca, żeby zawsze był w zasiegu.

    Bez przesady:
    1. To już totalna kontrola
    2. I tak przecież jest zawsze w zasięgu
    3. Idea zakupu kolejnego telefonu mija się ze słowem "tanio" :)