  • 1. Data: 2023-07-10 19:13:20
    Temat: Jak to jest z tymi niebezpiecznymi bateriami?
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Tablet do nawigacji zostawiony na słońcu w aucie.
    Czy zapali się szybciej gdy jest naładowany na full?

    Czy stara bateria która trzyma kilka minut jest pod tym względem
    bezpieczniejsza?

    Nie chce mi się tego demontować :-)

  • 2. Data: 2023-07-10 23:16:03
    Temat: Re: Jak to jest z tymi niebezpiecznymi bateriami?
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 10.07.2023 o 19:13, _Master_ pisze:
> [...]
    > Czy zapali się szybciej gdy jest naładowany na full?
    >
    > Czy stara bateria która trzyma kilka minut jest pod tym względem

    Jak mi wylazłeś z pląka?
    DO WORA!

    Trzeba być megaskończonym debilem, żeby trzymać tablet w aucie na
    słońcu. Polej się lepiej benzyną i stań obok iskrzącej gumówki :)
    ...a potem zapytaj czy lepiej się polać zwietrzałą czy wysokooktanową :D

    Nie odpisuj, nie przeczytam :]

    PA!
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 3. Data: 2023-07-11 10:21:31
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-07-10 o 23:16, LordBluzg(R)?? pisze:

    > Trzeba być megaskończonym debilem, żeby trzymać tablet w aucie na słońcu.

    Uważaj bo rozzłościsz ekofaszystów co nakazują Ci Trzymanie elektryka na
    słońcu

  • 4. Data: 2023-07-11 15:12:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 10 Jul 2023 19:13:20 +0200, _Master_ wrote:
    > Tablet do nawigacji zostawiony na słońcu w aucie.
    > Czy zapali się szybciej gdy jest naładowany na full?

    Jest ryzyko. Gorąco potrafi byc.

    > Czy stara bateria która trzyma kilka minut jest pod tym względem
    > bezpieczniejsza?

    troche tak.

    > Nie chce mi się tego demontować :-)

    A chce ci sie gasic auto?
    Albo wstawiać nowe szyby?

    P.S. nawigacja mi sie przegrzewała, jak jechalem, bez włączonego
    nadmuchu powietrza na szybę. Zimnego, z klimy.
    Nawigacja była lekko felerna, i zawodziła elektronika a nie bateria.

    Telefon tez sie potrafi tak przegrzać, ale on miewa zabezpieczenia.

    J.

  • 5. Data: 2023-07-11 15:40:08
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-07-11 o 15:12, J.F pisze:
    > Telefon tez sie potrafi tak przegrzać, ale on miewa zabezpieczenia.

    To się właśnie pytam bo chodzi o stary tablet della z fajnym ekranem
    amoled który nadaje się już tylko do nawigacji bo jest za wolny.

    Bateria jest zużyta i trzyma może z minutę.

    I teraz jest pytanie czy fakt że mało tam energii utrudni zapłon czy
    jest to bez znaczenia

    PS. Bo może też być tak że bateria jest celowo postarzona systemowo, i
    tak samo groźna.

    PS. I tu EUREKA! potrafię wyjąć baterię. Czy wtedy system wystartuje na
    ładowarce?

    Mam kilka takich tabletów. Może warto poszukać

    Stare laptopy z windowsem działają normalnie bez baterii.

  • 6. Data: 2023-07-11 15:48:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 11 Jul 2023 15:40:08 +0200, _Master_ wrote:

> [...]
    >
    > Bateria jest zużyta i trzyma może z minutę.
    >
    > I teraz jest pytanie czy fakt że mało tam energii utrudni zapłon czy

    IMHO - utrudni. Ale ja sie nie znam.

    > PS. Bo może też być tak że bateria jest celowo postarzona systemowo, i
    > tak samo groźna.

    srednio podejrzewam.

    > PS. I tu EUREKA! potrafię wyjąć baterię. Czy wtedy system wystartuje na
    > ładowarce?
    > Mam kilka takich tabletów. Może warto poszukać
    > Stare laptopy z windowsem działają normalnie bez baterii.

    A telefony nie ...

    J.

  • 7. Data: 2023-07-11 19:16:31
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-07-11 o 15:48, J.F pisze:
    > A telefony nie ...

    No właśnie android to taki system co nie wystartuje SAM po podłączeniu
    ładowarki (przy rozładowanej baterii a np. taka nokia z windowsem
    startowała)

    I do tego Android nie wystartuje (z tego co zdążyłem poczytać) bez
    baterii lub czegoś co ją zaimituje.

    I tu wchodzi do gry druciarstwo z podłączeniem odpowiedniego napięcia
    tam gdzie trzeba ;-)

    Będę temat drążył

    Ale jako 20 lat temu wychowany na windowsie wiem że laptopy startują bez
    baterii...

    to może poszukam takiego urządzenia... Hmmmm tylko z GPS mmmmmmmmmm ;-)

    Są za 30 zł można dokupić moduł GPS po USB

  • 8. Data: 2023-07-11 19:21:46
    Temat: Re: Jak to jest z tą sraczką
    Od: puFFpuFF <p...@p...no.net>

    z.dupy.sraczka.z.neoPRL wrote:
    > Czy stara bakteria

    Znów ta sraczka ze skośną piczką usrała się wulgarnie!

    Spierdalaj do swoich bancerowców na ukre, rezuno pierdolona!

    Ta sraKaczka podobna do takiej jednej przemoli z piczką
    w poprzek; ze SZCZYkago w USrael'u, wygląda na to, ze obie
    z tej samej '????' {żopy} pochodzą.....

    --
    puFFpuFF

    https://histmag.org/Rzez-wolynska-skad-to-okrucienst
    wo-14222

    https://www.nawolyniu.pl/artykuly/zapomniane.htm

    https://naszahistoria.pl/rzez-wolynska-zbrodnie-ktor
    e-przerazaly-nawet-niemcow-bestie-z-wolynia/ar/c15-1
    3293161

    https://www.dw.com/pl/die-welt-o-rzezi-wo%C5%82y%C5%
    84skiej-zbrodnia-prawie-nieznana/a-16912567

    https://www.filmweb.pl/film/Wo%C5%82y%C5%84-2016-724
    694/discussion/zbrodnie+i+ludob%C3%B3jstwa+kt%C3%B3r
    ych+Ukraina+si%C4%99+wypiera+i+nie+chce+nawet+przepr
    osi%C4%87,2590364

    ?

  • 9. Data: 2023-07-11 20:03:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 11 Jul 2023 19:16:31 +0200, _Master_ wrote:

    > No właśnie android to taki system co nie wystartuje SAM po podłączeniu
    > ładowarki (przy rozładowanej baterii a np. taka nokia z windowsem
    > startowała)

    IMO - to szersza cecha telefonow. Nokie przed windowsem tez nie
    startowały. Moze dlatego, ze łacznosc z bts wymagała mocy, której
    zwykła ladowarka nie mogła dostarczyc.

    J.

  • 10. Data: 2023-07-11 20:34:24
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-07-11 o 20:03, J.F pisze:
    > Moze dlatego, ze łacznosc z bts wymagała mocy, której
    > zwykła ladowarka nie mogła dostarczyc.

    Moja Nokia 1020 elegancko wstaje i działa bez dotykania.

    Komu to przeszkadzało?

    PS. Korci mnie zacząć jej znowu używać;-)

    Tak normalnie. Zadzwonić, smsa wysłać, zrobić zdjęcie

    Bo do reszty mam zawsze gdzieś jakiegoś kompa.

    Ręki już nie starcza żeby zzooomować bez okularów takie małe ekrany. ;-)