  • 1. Data: 2012-10-02 16:08:48
    Temat: Jak wstawić zewnętrzny JS do HTML?
    Od: Marek <p...@s...com>

    Witam,

    Odczytuję sobie kod HTML zawierający skrypt w JS. Załóżmy, że ten kod jest
    w zmiennej html, która jest wypełniana poprzez Ajaxa. Chciałbym teraz
    wstawić do dokumentu ten kod więc robię:

    document.getElementById("mojElementID").innerHTML=ht
    ml;

    Niestety jeśli w zmiennej html jest jakikolwiek kod JS: np. funkcja test(),
    to jej wywołanie po takim wstawieniu nie zadziała. To samo dotyczy próby
    odczytu zmiennych itp. Czy da się w jakiś sposób przekazać parametry
    (zmienne) w taki sposób?

  • 2. Data: 2012-10-02 16:15:48
    Temat: Re: Jak wstawić zewnętrzny JS do HTML?
    Od: "Jordan Szubert" <u...@j...us.to>

    https://www.google.com/search?q=mdc+eval

    --
    Jordan Szubert

  • 3. Data: 2012-10-02 16:17:56
    Od: Marek <p...@s...com>

    P.S.
    Stosuję teraz obejście problemu w postaci umieszczenia skryptu w elemencie
    DIV o ID "code";

    //tu wstawiam kod HTML i JS do mojego dokumnetu
    document.getElementById("mojElementID").innerHTML=ht
    ml;

    //szukam w nowo wstawionym kodzie DIVa ze skryptem
    obj=document.getElementById("code");
    //teraz szukam kodu skryptu
    obj=obj.getElementsByTagName("script");
    eval(obj[0].innerHTML);
    //... i teraz staje się ten kod dostępny dopiero

  • 4. Data: 2012-10-02 22:21:51
    Od: Marek <p...@s...com>

    Dnia Tue, 02 Oct 2012 16:15:48 +0200, Jordan Szubert napisał(a):

    > https://www.google.com/search?q=mdc+eval

    Nie załapałem... O co chodzi z MDC? Chyba nie o Miami Dade College :-D

  • 5. Data: 2012-10-02 23:35:32
    Od: Mirosław Zalewski <m...@n...reply.invalid>

    wtorek, 2 października 2012 22:21. Wielka mądrość na czytelników
    pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) Marek:

    > Nie załapałem... O co chodzi z MDC? Chyba nie o Miami Dade College :-D

    Mozilla Developer Center. Teraz to się nazywa Mozilla Developer Network,
    MDN. Ale nadal mają wysoką pozycję na frazę MDC.
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski

  • 6. Data: 2012-10-03 01:35:51
    Od: Marek <p...@s...com>

    Dnia Tue, 02 Oct 2012 23:35:32 +0200, Mirosław Zalewski napisał(a):

> [...]
    >
    > Mozilla Developer Center. Teraz to się nazywa Mozilla Developer Network,
    > MDN. Ale nadal mają wysoką pozycję na frazę MDC.

    Ok, rozumiem... ale nadal nie rozumiem w jakim celu kloega Jordan dał mi
    ten link. Dwie pierwsze pozycje w Googlach to link do Mozilli do opisu
    funkcji eval(), którą stosuję (w karkołomny, a przynajmniej pokręcony
    sposób w mojej opinii).