  • 11. Data: 2013-01-22 19:53:53
    Temat: Re: Jak zmienić rozdzielczości zdjęć z zachowaniem folderów?
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    ZS napisał:
    > Co do tych linuksowych komend. To fajnie tylko że jak pisałem o picassie
    > i innych to oczywiście myślałem o windowsie ale wiadomo (usenet:-)

    image magick jest jak najbardziej na Windowsa, find w unxutils.

    http://imagemagick.org
    http://gnuwin.epfl.ch/apps/unxutils/en/

    ;)

    m.

  • 12. Data: 2013-01-22 19:58:31
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    ZS napisał:

    > To wszystko są jpgi wiec warstw chyba nie ma. Choć rzeczywiście z tego
    > co pamiętam to wszystkie chyba były w jakiś sposób edytowane. bmp szop?
    > co miałeś na myśli?

    Jeśli jpg masz zapisane w kompresji progresywnej to IV może nieodkodować
    całego obrazka zanim zabierze się do następnej operacji i wtedy cały
    proces się wywali.

    m.

  • 13. Data: 2013-01-23 00:12:37
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-01-22 11:34, ZS pisze:
    > To wszystko są jpgi wiec warstw chyba nie ma. Choć rzeczywiście z tego
    > co pamiętam to wszystkie chyba były w jakiś sposób edytowane. bmp szop?
    > co miałeś na myśli?

    Jak jpg, to odpada. Może być jeszcze problem z zarządzaniem pamięcią.
    Tak czy inaczej, warto spróbować metodę pośrednią przez szopa.

    --
    pozdrawia Adam
    /godzenie się z tradycją boli niepokornych/