  • 1. Data: 2012-12-21 07:14:50
    Temat: watermark i niepsucie exif
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

    potrzebny mi program do wstawienia wattermarkow do hurtowej ilosci
    zdjec. przetestowalem juz z 20 i wszystkie kasuja exif. zna ktos jakis
    ktory tego nie robi? potrzebny osobny program, nie jakies pluginy do ps.

  • 2. Data: 2012-12-21 08:53:48
    Temat: Re: watermark i niepsucie exif
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

    W dniu 2012-12-21 07:14, chwdp pisze:
    > potrzebny mi program do wstawienia wattermarkow do hurtowej ilosci
    > zdjec. przetestowalem juz z 20 i wszystkie kasuja exif. zna ktos jakis
    > ktory tego nie robi? potrzebny osobny program, nie jakies pluginy do ps.

    znalazlem. Mark It Now Pro. (wersja nie pro usuwa exif)

  • 3. Data: 2012-12-22 11:56:40
    Od: RedLite <y...@b...von.pl>

> [...]
    > zdjec. przetestowalem juz z 20 i wszystkie kasuja exif. zna ktos jakis
    > ktory tego nie robi? potrzebny osobny program, nie jakies pluginy do ps.

    FastStone Image Viewer

    --

    RedLite

  • 4. Data: 2012-12-24 20:10:01
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    chwdp napisał:
    > potrzebny mi program do wstawienia wattermarkow do hurtowej ilosci
    > zdjec. przetestowalem juz z 20 i wszystkie kasuja exif. zna ktos jakis
    > ktory tego nie robi? potrzebny osobny program, nie jakies pluginy do ps.

    imagemagick

    m.