  • 1. Data: 2024-05-05 19:56:56
    Temat: Jaką kamerkę samochodową polecacie?
    Od: Ewa <E...@c...pl>

    Witam

    Zepsuła mi się kamerka samochodowa i chcę kupić nową.
    Zależy mi na tym żeby:
    - rejestrowała trasę z przodu koniecznie wraz z bieżące prędkością
    - można było odtwarzać zapis z karty pamięci na komputerze
    w jednym z typowych, darmowych programów;
    również możliwość odtworzenia zapisu na samej kamerce też jest
    bardzo wskazana np. w celu pokazania policji podczas kontroli
    - była łatwa do zakładania i zdejmowania z lusterka, bo parkuję
    na ulicy i chciałabym uniknąć kradzieży
    - może być zasilana z zapalniczki albo jakiejś ładowalnej baterii
    Może jeszcze na coś zwrócić uwagę?

    Jeśli ktoś używa takiej kamerki i mógłby polecić podając nazwę/model,
    to byłabym bardzo wdzięczna.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 2. Data: 2024-05-05 21:01:57
    Temat: Re: Jaką kamerkę samochodową polecacie?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 5 May 2024 19:56:56 +0200, Ewa

    > Jeśli ktoś używa takiej kamerki i mógłby polecić podając nazwę/model,
    > to byłabym bardzo wdzięczna.

    Ja mam 70mai M500, spełnia wszystkie powyższe.
    https://allegro.pl/oferta/70mai-m500-kamera-samochod
    owa-z-pamiecia-64gb-11842276383

    Opcjonalnie można dołożyć "monitoring postojowy":
    https://allegro.pl/oferta/zasilanie-trybu-parkingowe
    go-kamer-70mai-kit-up03-11957777231

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 3. Data: 2024-05-05 21:06:42
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 05.05.2024 o 19:56, Ewa pisze:
> [...]
    > Może jeszcze na coś zwrócić uwagę?
    >
    > Jeśli ktoś używa takiej kamerki i mógłby polecić podając nazwę/model,

    https://allegro.pl/oferta/kamera-samochodowa-70mai-a
    200-dash-cam-wideorejestrator-hdr-z-wyswietlaczem-14
    757541065
    Ta chyba nie ma rejestrowania prędkości, bo to w sumie zbędny bajer, no
    ale jak musi być z prędkością, to na przykład ta:
    https://allegro.pl/oferta/wideorejestrator-70mai-das
    h-cam-a500s-gps-wi-fi-12741926561

  • 4. Data: 2024-05-05 22:57:33
    Od: Ewa <E...@c...pl>

    W dniu 05.05.2024 o 21:06, nadir pisze:

> [...]
    > Ta chyba nie ma rejestrowania prędkości, bo to w sumie zbędny bajer, no
    > ale jak musi być z prędkością, to na przykład ta:

    Bardzo dziękuję za obie odpowiedzi.
    Tak, rejestrowanie bieżącej prędkości jest niezbędne.
    Natomiast nie jest potrzebny GPS i WiFi, bo mam to w nawigacji.
    Te proponowane są raczej drogie, przynajmniej takiej ceny się nie
    spodziewałam, ale może się zdecyduję.
    Gdyby ktoś mógł polecić jakąś tańszą, ale spełniająca moje warunki,
    to proszę o podanie.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 5. Data: 2024-05-05 23:43:07
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 05.05.2024 o 22:57, Ewa pisze:

    > Bardzo dziękuję za obie odpowiedzi.
    > Tak, rejestrowanie bieżącej prędkości jest niezbędne.
    > Natomiast nie jest potrzebny GPS i WiFi, bo mam to w nawigacji.

    Jeżeli ma być rejestrator z prędkością, to nie obejdzie się bez
    odbiornika GPS, to z niego wyliczana jest aktualna prędkość.

    > Te proponowane są raczej drogie, przynajmniej takiej ceny się nie
    > spodziewałam, ale może się zdecyduję.

    Akurat 70mai nie jest jeszcze jakoś super drogie jak na to co oferuje.
    Czasem można wyrwać jakieś przeceny lub promocje, poluj na nie.

    > Gdyby ktoś mógł polecić jakąś tańszą, ale spełniająca moje warunki,
    > to proszę o podanie.

    Może coś na aliexpress się znajdzie?
    https://pl.aliexpress.com/w/wholesale-dash-cam-with-
    gps.html?spm=a2g0o.detail.auto_suggest.1.61fcuQ3WuQ3
    WRm

  • 6. Data: 2024-05-06 12:49:00
    Od: Ewa <E...@c...pl>

    W dniu 05.05.2024 o 23:43, nadir pisze:

> [...]
    >
    > Może coś na aliexpress się znajdzie?
    > https://pl.aliexpress.com/w/wholesale-dash-cam-with-
    gps.html?spm=a2g0o.detail.auto_suggest.1.61fcuQ3WuQ3

    Bardzo dziękuję, przeanalizuję kamery na podanej stronie.
    Pewnie cena tamtych wynika z ich możliwości, pytanie czy mnie
    to wszystko jest potrzebne.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 7. Data: 2024-05-06 13:07:28
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 06-05-2024 o 12:49, Ewa pisze:
> [...]

    Akurat jest:
    https://home.biedronka.pl/70mai-wideorejestrator-70m
    ai-1s-d06-wifi-full-hd-000000000000528965.html

  • 8. Data: 2024-05-06 20:32:53
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 05.05.2024 o 23:43, nadir pisze:

    > Może coś na aliexpress się znajdzie?
    > https://pl.aliexpress.com/w/wholesale-dash-cam-with-
    gps.html?spm=a2g0o.detail.auto_suggest.1.61fcuQ3WuQ3
    WRm

    Na Aliexpress w sklepie firmowym 70mai raz kupiłem kamerkę 800s z
    podtrzymaniem parkingowym i kamerą tylną. Ale nie dało się ustawić
    rozdzielczości 4k, żeby nie wiem co kombinować z ustawieniami, to
    nagrywa chyba (już nie pamiętam) coś około 480.
    Wkurzony odesłałem Chińczykom , ale nie odebrali. Przesyłka wróciła,
    musiałem jeszcze zapłacić za to dodatkowo. W sumie kosztowało mnie
    więcej, niż gdybym kupił w polskim sklepie. Teraz mam do sprzedania
    taniutko kamerę z górnej półki. ;)

    --
    -
    Akarm

  • 9. Data: 2024-05-06 20:45:21
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 05.05.2024 o 22:57, Ewa pisze:
    > W dniu 05.05.2024 o 21:06, nadir pisze:
    > Tak, rejestrowanie bieżącej prędkości jest niezbędne.
    > Natomiast nie jest potrzebny GPS i WiFi, bo mam to w nawigacji.

    A prędkości nie masz? :-)

  • 10. Data: 2024-05-07 07:56:26
    Od: Ewa <E...@c...pl>

    W dniu 06.05.2024 o 20:45, io pisze:

    > A prędkości nie masz? :-)

    Oczywiście w nawigacji jest pokazywana prędkość, ale tylko pokazywana.
    Teraz największe mandaty i punkty karne są za przekroczenie prędkości,
    a skoro jednym z głównych celów używania kamerki jest możliwość
    udowodnienia prawidłowej jazdy, więc chyba rejestracja prędkości jest
    ważna. Przynajmniej ja tak uważam, ktoś inny może mieć inne zdanie.
    W starej, wiekowej kamerce, która się zepsuła, było wszystko z wyjątkiem
    rejestrowania prędkości.

    Pozdrawiam
    Ewa