  • 1. Data: 2009-09-19 17:00:40
    Temat: Jaka kareta graficzna
    Od: "Piter S." <p...@p...onet.pl>

    Witam,
    mam płytę główną ASUS p5VD2-VM/S i kartę graficzną ASUS GeForce 8400GS 256MB
    TV/DVI PCI-E.
    Chcialem zmienić kartę graficzną na coś lepszego, ale do 200 zł.
    Co w tej cenie polecicie do tej płyty głównej?

    --
    Piotr

  • 2. Data: 2009-09-19 17:14:30
    Temat: Re: Jaka kareta graficzna
    Od: "Gamariel" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piter S." <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Chcialem zmienić kartę graficzną na coś lepszego, ale do 200 zł.
    > Co w tej cenie polecicie do tej płyty głównej?

    Cos lepszego od tej i to az za 200pln? Jesli to nie zart to przemysl to
    jeszcze raz...

  • 3. Data: 2009-09-19 17:21:16
    Od: "Gamariel" <g...@p...onet.pl>

    A tak moze troche konkretniej.. to jest pare mozliwosci, ale jak dla mnie to
    nie bedzie potezna poprawa :)

    1.
    http://www.allegro.pl/item742534107_msi_geforce_nx_8
    600gts_256_mb_ddr3_oc_overclock.html
    2.
    http://www.allegro.pl/item740874711_geforce_8800_gts
    _galaxy_na_wypasie_zapraszam.html
    3. http://www.allegro.pl/item743891876_sapphire_hd_3850
    _256mb.html
    i tak mozna wiecej wymieniac... ale wez poprawke na to, jakiej mocy masz
    zasilacz i czy porzadnej firmy, min 350W firmowy a nie udawany :)

  • 4. Data: 2009-09-19 18:03:36
    Od: "Piter S." <p...@p...onet.pl>

    A takie modele:
    1. ASUS GeForce 9400GT 512MB DDR2/128bit 550/800 TV/DVI PCI-E
    2. TWINTECH 9500GT 512MB DDR2/128bit 550/800 PCI-E

    --
    Piotrek

  • 5. Data: 2009-09-19 18:15:42
    Od: "Gamariel" <g...@p...onet.pl>

    >A takie modele:
    > 1. ASUS GeForce 9400GT 512MB DDR2/128bit 550/800 TV/DVI PCI-E
    > 2. TWINTECH 9500GT 512MB DDR2/128bit 550/800 PCI-E

    Dla mnie osobiscie te propozycje mieszcza sie w takim starym przyslowiu
    "Zamienil stryjek siekierke na kijek". Autorze tematu, chcesz przeznaczyc
    200pln, jak wspominasz, na cos lepszego, a te grafiki uwazam za
    niewystarczajace do miana "cos lepszego" :) I jeszcze Twoje propozycje nadal
    sa w przedziale grafik na kosciach ddr2, malo wydajnych i lubiacych ciepelko
    :) Przemysl zamiane na naprawde cos konkretnego i mieszczacego sie w Twoim
    przedziale budzetowym, bo inaczej wydasz pewna kwote a efekt koncowy i co
    najwazniejsze, zadowolenie nie beda przekonywujace. Sam tez wielokrotnie
    stawalem przed podobnym wyborem i zawsze bede sklanial sie ku ekonomii
    calego zestawu, malemu zuzyciu pradu i najoptymalniejszemu rozwiazaniu. Wiec
    sam pracuje na ATI 3850 i bardzo sobie ja chwale. Wciaga umiarkowana ilosc
    pradu i z reszta mojego zestawu zasilana jest 350W zasilaczem, co przy mojej
    konfiguracji uwazam za bardzo dobrym wynik w porownaniu z userami majacymi
    swojego budy oparte o zasilacze rzedu 450-600W :)

  • 6. Data: 2009-09-19 18:19:39
    Od: "Gamariel" <g...@p...onet.pl>

    Tak dodatkowo, jesli chcesz sam przeszukiwac materialy potrzebne do
    rozwiklania jakigos problemu, to odsylam Cie do ciekawego zestawienia GPU i
    ich mozliwosci w postaci suchych konkretow - cyferek ukazujacych mozliwosci
    kart :)

    http://www.benchmark.pl/zestawienie_gpu.html

    Wybierz sobie swoja karte i obok jakas do porownania, zobacz co bedzie
    ciekawego i sprawdzaj na Allegro ceny, mysle ze te moje propozycje to
    absolutne optymalne perelki :)

    Natomiast Twoje propozycje mieszcza sie w moim przytoczonym przyslowiu.

    Pozdrawiam.

  • 7. Data: 2009-09-19 19:13:47
    Od: "Piter S." <p...@p...onet.pl>

    A model TWINTECH 9500GT 256MB DDR3/128bit 550/1600 PCI-E
    na DDR3?

    --
    Piotrek

  • 8. Data: 2009-09-19 19:16:36
    Od: tomekr <t...@n...pl>

    Piter S. pisze:

    Jak się pośpieszysz, to załapiesz się jeszcze na wyprzedaże 9600GSO z 96
    shader processors i 384MB RAM na Allegro. I to z w miarę cichym
    wentylatorem Glaciator.

    http://www.allegro.pl/item736447086_asus_gf_9600gso_
    384mb_ddr3_192bit_96_pot_glaciator.html
    http://www.allegro.pl/item735619690_asus_9600gso_384
    mb_glc_v1_1_96_potokow_9600gt.html

    Tylko uważaj bo Nvidia kręci z nazwami, niektóre 9600GSO mają tylko 48
    potoków! Przy opisie produktu musi pisać, że ma 96. To jest najszybsza
    karta za 200 zł, bije wszelkie 9500gt, czy HD4650.

  • 9. Data: 2009-09-19 19:17:49
    Od: tomekr <t...@n...pl>

    tomekr pisze:
> [...]
    >

    > Tylko uważaj bo Nvidia kręci z nazwami, niektóre 9600GSO mają tylko 48
    > potoków! Przy opisie produktu musi pisać, że ma 96.

    Korekta - 96 shader processors.

  • 10. Data: 2009-09-19 19:23:02
    Od: "Piter S." <p...@p...onet.pl>

    A pójdzie ona na złączu PCI-E - bo w opisie karty jest złącze PCI-E 2.0?