  • 1. Data: 2009-09-18 10:16:12
    Temat: Jaka lepsza jakosc obrazu na LCD ?
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Czy lepszą jakość obrazu można dostać łącząc rejestrator cyfrowy z monitorem LCD po
    S-Video, po BNC czy po VGA ?

  • 2. Data: 2009-09-18 13:13:54
    Temat: Re: Jaka lepsza jakosc obrazu na LCD ?
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    ąćęłńóśźż pisze:
    > Czy lepszą jakość obrazu można dostać łącząc rejestrator cyfrowy z monitorem LCD po
    S-Video, po BNC czy po VGA ?

    Najgorszy: S-Video (tylko dwa sygnały: luminancja i chrominancja czyli
    jaśność i kolor)
    VGA - (trzy kolory, synchronizacja pozioma, synchronizacja pionowa)
    BNC - jak wyżej ale lepsza jakość kabli i złączy

    Czyli najlepiej po BNC.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2009-09-18 14:04:12
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Ale to jest jedno pojedyncze wejście BNC (bez rozbicia na składowe).
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2009-09-18 15:27:52
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    ąćęłńóśźż pisze:
    > Czy lepszą jakość obrazu można dostać łącząc rejestrator cyfrowy z monitorem LCD po
    S-Video, po BNC czy po VGA ?

    to niema znaczenia. Jakość obrazu z kamery jest "pińcet" razy niższa niż
    jakość obrazu wyświetlanego przez jakikowliek monitor, lub zdolność
    transmisji przez kabel.

    ToMasz

  • 5. Data: 2009-09-18 15:52:21
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    ąćęłńóśźż pisze:
    > Ale to jest jedno pojedyncze wejście BNC (bez rozbicia na składowe).
    > JaC

    W takim razie idzie po nim pewnie sygnał composite czyli najgorszy z
    możliwych.
    Wybierz VGA

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 6. Data: 2009-09-19 21:53:08
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Okazało się, że niestety nie ma wyjścia D-sub (VGA).
    Czy w takiej sytuacji lepszy będzie obraz z kablem S-Video -> S-Video, czy ze
    specjalnym kablem S-Video -> D-sub ?
    Pytam, bo na moje oko obecnie jakośc obrazu jest tragiczna (S-Video -> S-Video), ale
    nie mam specjalnego kabla S-Video -> VGA pod
    ręką, żeby po prostu spróbowac.

    -----

  • 7. Data: 2009-09-20 06:44:49
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    ąćęłńóśźż pisze:

> [...]
    > Pytam, bo na moje oko obecnie jakośc obrazu jest tragiczna (S-Video -> S-Video),
    ale nie mam specjalnego kabla S-Video -> VGA pod

    Żaden magiczny kabel-konwerter nie poprawi jakości obrazu. Lepszego
    obrazu już nie dostaniesz.

    --
    pozdrawiam
    Piotr