  • 1. Data: 2009-09-18 08:07:28
    Temat: Pomozcie mi wycenic starszego kompa :)
    Od: WRonX <w...@-...net>

    Czesc.

    Ktos z mojej rodziny chce sie pozbyc peceta, chcialbym toto wycenic
    uczciwie, moze sam bym go wzial, a moze Allegro, zalezy od ceny.

    Prosilbym o sugerowana kwote za caly zestaw. Z tego, co sie zdazylem
    zorientowac (na sprzecie sie nie bardzo znam), jest tam:

    - plyta oznaczona jako VIA, PSVDC-MX
    - Celeron 3.2GHz
    - 512 MB RAM (nie wiem, jaki)
    - Radeon 9250
    - 2xHDD 75GB (nie wiem, jakie)
    - zas. Mode Con 130W
    - FDD
    - DVD-RW
    - tanie glosniki 5.1 "J-S"
    - monitor Fujitsu-Siemens model 780, S26361-K917-V170, taki jak ten
    http://geizhals.at/deutschland/a68914.html tylko nie przypominam sobie
    tych glosniczkow pod spodem (moze sa odczepiane?)
    - urz. wielofunkc. Lexmark X1290

    Jak dwie ostatnie pozycje od biedy moze bym wycenil, tak zestawu
    komputerowego nie umiem calosciowo objac, bo nie wiem, jakie sa trendy,
    jak sie sprzedaje calosc.

    Pozdrawiam.
    --
    [= WRonX =] [= W...@-...NET =] [= http://WRonX.NET =]
    [= GCS/CC d->++ s+:- a- C++++$ U P>++ L+ !E W+++$ N++(+++) =]

  • 2. Data: 2009-09-18 08:10:01
    Temat: Re: Pomozcie mi wycenic starszego kompa :)
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "WRonX" <w...@-...net> napisał w wiadomości
    > Jak dwie ostatnie pozycje od biedy moze bym wycenil, tak zestawu
    > komputerowego nie umiem calosciowo objac, bo nie wiem, jakie sa trendy,
    > jak sie sprzedaje calosc.

    Wystaw na allegro od zlotowki na jakis dluzszy czas - dowiesz sie ile to
    jest warte.

    Pozdr.

  • 3. Data: 2009-09-18 08:12:24
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "WRonX" <w...@-...net> napisał w wiadomości grup
    > Jak dwie ostatnie pozycje od biedy moze bym wycenil, tak zestawu
    > komputerowego nie umiem calosciowo objac, bo nie wiem, jakie sa trendy,
    > jak sie sprzedaje calosc.

    allegro.pl

  • 4. Data: 2009-09-18 08:30:31
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    WRonX napisał(a):

    > Prosilbym o sugerowana kwote za caly zestaw. Z tego, co sie zdazylem
    > zorientowac (na sprzecie sie nie bardzo znam), jest tam:

    Wiecej niz czteropak piwa bym za to nie dal :)

    j.

  • 5. Data: 2009-09-18 10:18:29
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Wystaw na allegro od zlotowki na jakis dluzszy czas - dowiesz sie ile to
    > jest warte.

    i wystaw tak, zeby aukcja konczyla sie w niedziele kolo 20-22,
    czyli np. w czwartek o 21 na 10 dni :)

    > Pozdr.

    hehe, pierwszy raz ktos podszywa sie pode mnie ;)

  • 6. Data: 2009-09-18 10:44:48
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > hehe, pierwszy raz ktos podszywa sie pode mnie ;)

    Pamietaj zeby trzymac z ziomem w czasie proby!

    Szacun!
    ;-)