  • 1. Data: 2010-10-05 14:02:09
    Temat: Jaki LCD TN LED z regulacja wysokosci?
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    Szukam monitora LCD TN 22"-24" z podswietleniem LED,
    ktory nie ma "sztywnej nozki".

    Czy w granicach ok. 1000 pln znajde
    cos z przyzwoitym czasem reakcji i dobrym kontrastem?

  • 2. Data: 2010-10-05 15:03:39
    Temat: Re: Jaki LCD TN LED z regulacja wysokosci?
    Od: jesień <j...@w...pl>

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Szukam monitora LCD TN 22"-24" z podswietleniem LED,
    > ktory nie ma "sztywnej nozki".
    >
    > Czy w granicach ok. 1000 pln znajde
    > cos z przyzwoitym czasem reakcji i dobrym kontrastem?

    pewnie że znajdziesz:

    http://www.skapiec.pl/site/cat/12/comp/1073728

    http://tiny.pl/h9ddf

  • 3. Data: 2010-10-05 17:48:12
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    Polska to chyba królestwo Samsunga i LG , ale jak trochę kaski to mażesz
    kupić Dell,a
    http://tech.wp.pl/kat,1009779,title,Dell-G2410H-24-c
    ale-z-podswietleniem-WLED,wid,12078071,wiadomosc.htm
    l?ticaid=1b023&_ticrsn=3

  • 4. Data: 2010-10-05 18:12:55
    Od: jesień <j...@w...pl>

    > Polska to chyba królestwo Samsunga i LG , ale jak trochę kaski to mażesz

    nie bez powodu,

    - ten dell jest bardzo nieudany
    - dostępny w 3 sklepach w porównaniu do samsunga 79sklepów
    - samsung ma unikalną funkcję regulacji kątów w pionie
    - miałem della na 2007WFP SIPS i to przereklamowany sprzęt

  • 5. Data: 2010-10-05 19:17:31
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 10-10-05 20:12, jesień pisze:

    > - ten dell jest bardzo nieudany

    Jest nieudany z powodu? Bo nie zauwazylem wlasciwie zadnego a uzywam go
    juz jakis czas. Wlasciwie nie wiem czemu sie tutaj pojawil - nie ma
    regulacji wysokosci, mi osobiscie to nie przeszkadza.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej

  • 6. Data: 2010-10-05 19:43:01
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Tue, 5 Oct 2010 16:02:09 +0200, Q napisał(a):

    > Szukam monitora LCD TN 22"-24" z podswietleniem LED,
    > ktory nie ma "sztywnej nozki".
    >
    > Czy w granicach ok. 1000 pln znajde
    > cos z przyzwoitym czasem reakcji i dobrym kontrastem?

    Dell 2209WA - bardzo udany model z matrycą S-IPS i regulacją wysokości.
    Cena ok. 1k zł, z trzyletnią gwarancją NBD.
    --
    M. [Windows Desktop Experience MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/

  • 7. Data: 2010-10-05 21:52:29
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Tue, 5 Oct 2010 21:43:01 +0200, Michal Kawecki napisał(a):

    > Dell 2209WA - bardzo udany model z matrycą S-IPS i regulacją wysokości.
    > Cena ok. 1k zł, z trzyletnią gwarancją NBD.

    Pytający chce matrycę TN.
    --
    GLaF

  • 8. Data: 2010-10-06 17:03:10
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Tue, 5 Oct 2010 23:52:29 +0200, GLaF napisał(a):

    > Pytający chce matrycę TN.

    Dlatego warto mu uświadomić, że S-IPS jest o wiele lepszą matrycą niż
    TN.
    http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/Poznaj_mozl
    iwosci_matryc_TN%2C_PVA_i_S-IPS-2664/strona/8264.htm

  • 9. Data: 2010-10-07 16:57:33
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Michal Kawecki" <k...@o...px> wrote in message

    > Dlatego warto mu uświadomić, że S-IPS jest o wiele lepszą matrycą niż
    > TN.
    > http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/Poznaj_mozl
    iwosci_matryc_TN%2C_PVA_i_S-IPS-2664/strona/8264.htm

    Kwestia zastosowan, mam tego Della i w szybkich grach FPS ghosting jest
    widoczny, roznica miedzy nim a dobrym panelem 2ms jest duza (tak samo, jak
    miedzy TN 2ms a CRT).

    Pozdrawiam
    Kamil