  • 1. Data: 2010-10-05 21:35:55
    Temat: [OT] Kalkulator szesnastkowo - dziesietny.
    Od: " " <j...@g...pl>

    Potrzebuję podesłać komuś link do prostego on-line kalkulatora
    przeliczającego liczby podane szesnastkowo na postać dziesiętną.
    Coś Wam przychodzi do głowy?
    OT, ale kogo pytać jak nie pecetowców ;-)

  • 2. Data: 2010-10-05 21:59:35
    Temat: Re: [OT] Kalkulator szesnastkowo - dziesietny.
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Tue, 5 Oct 2010 21:35:55 +0000 (UTC), j...@g...pl napisał(a):

    > link do prostego on-line kalkulatora
    [...]
    > OT, ale kogo pytać jak nie pecetowców ;-)

    Moze ...web-owcow?

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 3. Data: 2010-10-05 23:06:24
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik napisał:

    > Potrzebuję podesłać komuś link do prostego on-line kalkulatora
    > przeliczającego liczby podane szesnastkowo na postać dziesiętną.

    Co to znaczy "prostego"? Na czym miała by polegać ta prostota?

    > Coś Wam przychodzi do głowy?

    Mnie przychodzi do głowy, że Twój post jest na granicy trollowania.
    Widziałeś kiedy na oczy kalkulator w Windows? Ten z Win 98 potrafi
    konwertować hex to dec o wielkości dword, a w Win XP 2 x dword. Wystarczy?
    Jak potrzebujesz większe liczby to szukaj czegoś o nazwie "Big calc".

    > OT, ale kogo pytać jak nie pecetowców ;-)

    Nie OT, a NTG.

    Remek

  • 4. Data: 2010-10-06 00:20:30
    Od: " " <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    OK jest, przykładowo:

    www.webmaster.net.pl/narzedzia_online/konwersja_licz
    b.php

    Wysyłam backupy pewnego programu, i odbiorca powinien sobie w miarę potrzeby
    niektóre liczby "przeklepać" z szesnastkowych na dziesiętne.
    Na tyle rzadko, że proste narzędzie wystarczy.

    A całe zagadnienie jest mocno sprzętowe, tyle ze nie chcę się teraz na tym
    rozwodzić.

    -----

  • 5. Data: 2010-10-06 06:14:02
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    http://tinyurl.com/2uwyt8b

    --
    Yakhub

  • 6. Data: 2010-10-06 06:48:49
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

    W dniu 2010-10-05 23:35, j...@g...pl pisze:
    > Potrzebuję podesłać komuś link do prostego on-line kalkulatora
    > przeliczającego liczby podane szesnastkowo na postać dziesiętną.
    > Coś Wam przychodzi do głowy?
    > OT, ale kogo pytać jak nie pecetowców ;-)

    Start->Uruchom->calc->widok naukowy

  • 7. Data: 2010-10-06 09:33:39
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    <j...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
> [...]
    > Na tyle rzadko, że proste narzędzie wystarczy.
    >
    > A całe zagadnienie jest mocno sprzętowe, tyle ze nie chcę się teraz na tym

    Kalkulator windowsowy to potrafi..

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 8. Data: 2010-10-07 09:43:42
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Może.
    Tyle że to ma być "dla humanisty".
    OIDP to kalkulator systemowym jest w RPN ?

    Swoją drogą to kolejny babol programu pewnej polskiej firmy:
    Dodaję pewne elementy hardwareowe opisane na obudowie kodami szesnastkowymi.
    A program łyka w polu wyłącznie format dziesiętny numeryczny.

    -----

  • 9. Data: 2010-10-07 14:11:50
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Thu, 7 Oct 2010 11:43:42 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Może.
    > Tyle że to ma być "dla humanisty".
    > OIDP to kalkulator systemowym jest w RPN ?

    Nie, jest "normalny".
    --
    GLaF

  • 10. Data: 2010-10-07 15:16:13
    Od: Maru <m...@n...pl>

    W dniu 07.10.2010 11:43, ąćęłńóśźż pisze:
    > Może.
    > Tyle że to ma być "dla humanisty".

    Dla humanisty, czyli niby jak?
    jeden a ce pięć ef
    i konwertuje na
    jeden zero dziewięć sześć sześć trzy ???
    Chyba będzie ciężko o taki kalkulator, większość jest dla normalnych ludzi.