  • 341. Data: 2012-06-15 23:48:17
    Temat: Re: Jaki Smartphone?
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-06-15 23:10, J.F. pisze:

    > Przyklad z nawigacja pokazuje ze moze byc wiecej :-)

    > Mozesz, www.google.maps i trasa z Kobierzyce PL na ul. Graniczna wroclaw pl
    > ..

    > na iphone i garmina czy samo "na iphone" ?
    >
    > W sumie to chyba zwykle mapy garmina powinny tez dzialac na programie na
    > iphone .. no ale widac ze Garmin tego nie oferuje :-)

    > No i z powodu przygotowywania do pozna w nocy trzeba glosnego budzika.
    >
    > Ale ja tu nie chce dyskutowac o zaletach snu, tylko prosilem o nazwe takiej
    > aplikacji. Nie ma ? A to g* telefon :-)

    Mój telefon chcho budzi, Najlepiej kupić sobie taki elektroniczny na
    stól. Będzie dzwonił jak alarm samochodowy do chwili aż nie wstaniesz i
    go nie wyłaczysz, A jak wstaniesz to już się nie położysz. Kiedyś dobre
    budziki miały telefony nokie, teraz to nie wiem.
    Jak potrzebuje budzika to ustawiam ten elektroniczny. Słyszę go w drugim
    pokoju.

    --
    animka

  • 342. Data: 2012-06-16 17:15:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Czy możesz popracować ciutkę nad wycinaniem cytatów, Animka?
    Bo zacytowałaś 60 linijek tekstu aby dodać swoje 6...
    A wystarczyło zacytować ostatnie 6 z tych 60 odnoszące się do budzenia.