  • 1. Data: 2014-09-05 00:39:15
    Temat: Jaki dysk SSD?
    Od: atm <...@v...pl>

    Moze ktos z Was stanal ostatnio przed podobnym zakupem?
    Szukam dysku do stacjonarnego komputera - standardowe zastosowanie:
    system plus podstawowe aplikacje. Pojemnosc 256GB, cena powiedzmy
    500-600zl. Wazna oczywiscie niezawodnosc i szybkosc.

  • 2. Data: 2014-09-05 01:04:51
    Temat: Re: Jaki dysk SSD?
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 05 Sep 2014 00:39:15 +0200, atm napisał(a):

> [...]
    > system plus podstawowe aplikacje. Pojemnosc 256GB, cena powiedzmy
    > 500-600zl. Wazna oczywiscie niezawodnosc i szybkosc.

    Sasmung 840 / 850 Evo lub Pro
    Crucial MX

    Tak na mój gust. :D

    [ Humanity's overrated. (Gregory House "House M.D. 1x01 Pilot") ]

  • 3. Data: 2014-09-05 09:33:16
    Od: mietek <a...@w...pl>

    W dniu 05.09.2014 00:39, atm pisze:
> [...]
    > system plus podstawowe aplikacje. Pojemnosc 256GB, cena powiedzmy
    > 500-600zl. Wazna oczywiscie niezawodnosc i szybkosc.
    SSD Crucial MX 256 (real 238,5 GB),polecam.Warto, ok.400zł.
    M.

  • 4. Data: 2014-09-05 10:35:28
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-09-05 01:04, Przemysław Ryk wrote:

    > Sasmung 840 / 850 Evo lub Pro

    Chyba wszystkie Evo maja pamiec TLC.

    --

    memento lorem ipsum

  • 5. Data: 2014-09-05 11:41:06
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-09-05 o 09:33, mietek pisze:
    > SSD Crucial MX 256 (real 238,5 GB),polecam.Warto, ok.400zł.
    > M.

    Crucial to jakaś nowa firma? przedtem nie słyszałem o niej a teraz bije
    rekordy popularności.

  • 6. Data: 2014-09-05 11:44:52
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 05 Sep 2014 10:35:28 +0200, elmer radi radisson napisał(a):

    > Chyba wszystkie Evo maja pamiec TLC.

    AFAIR - tak. Natomiast narzekań na Samsungi jakoś nie widzę.

    [ Kobiety oczekują, że mężczyźni będą odgadywać ich życzenia. ]
    [ To dlatego, że nie umieją ich same sformułować. (JoeMonster.org) ]

  • 7. Data: 2014-09-05 11:50:14
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-09-05 11:44, Przemysław Ryk wrote:

    > AFAIR - tak. Natomiast narzekań na Samsungi jakoś nie widzę.

    Bo i zle nie sa. Ale jak juz sie wydaje swiadomie pieniadze to imho
    lepiej na cos z MLC. Bo oferta dyskow z TLC jest wlasnie skierowana
    do tych mniej swiadomych ekonomicznych klientow ktorzy i tak beda
    zadowoleni po zmianie z tradycyjnego dysku i nawet nie maja pojecia
    o roznicach w technologii.

    --

    memento lorem ipsum

  • 8. Data: 2014-09-05 12:09:57
    Od: mr misio de grizzly <m...@t...com>

    W dniu 05.09.2014 o 11:50, elmer radi radisson pisze:

> [...]
    > do tych mniej swiadomych ekonomicznych klientow ktorzy i tak beda
    > zadowoleni po zmianie z tradycyjnego dysku i nawet nie maja pojecia

    bo te roznice sa niezauwazalne empirycznie przy przesiadce z HDD na SSD
    jakikolwiek :)

    --
    Mr Misio De Grizzly Casual Player PC/PS3 Howgh!

    http://fb.com/termopilecom

  • 9. Data: 2014-09-05 12:24:55
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-09-05 11:41, Borneq pisze:

    > Crucial to jakaś nowa firma? przedtem nie słyszałem o niej a teraz bije
    > rekordy popularności.

    Firma stara a jest popularna bo ma tanio :) Nie znasz polskiej
    mentalności ? tanio=dobrze

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 10. Data: 2014-09-05 12:41:12
    Od: Stregor <s...@g...com>

    > Firma stara a jest popularna bo ma tanio :) Nie znasz polskiej
    > mentalności ? tanio=dobrze

    Może też być tanio i dobrze.
    http://pclab.pl/art58040-8.html

    --