  • 1. Data: 2013-04-03 19:07:20
    Temat: Jaki kask crossowy do 350zł
    Od: ISHIFTI <piotrek.k07@_NOSPAM_interia.pl>

    Witam chciałbym dowiedzieć się jaki kupić kask off road (na Crossa) do
    350zł(Jeżeli była by potrzeba dołożę te 50 zł).Patrzyłem wiele tego typu
    forum ale na żadnym nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie (możliwe ,że
    źle szukałem).Bardzo bym prosił o dokładne kaski.
    Kaski ,które wpadły mi w oko :
    http://allegro.pl/kask-shift-agent-rozm-m-i314584545
    6.html

    Dzięki z góry ;) Pozdrawiam ISHIFTI

  • 2. Data: 2013-04-03 20:25:57
    Temat: Re: Jaki kask crossowy do 350zł
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "ISHIFTI" <piotrek.k07@_NOSPAM_interia.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    > forum ale na żadnym nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie (możliwe ,że
    > źle szukałem).Bardzo bym prosił o dokładne kaski.

    Jak chcesz kupowac to tak namacalnie, inaczej mozesz sie rozczarowac.
    Jedna rzecz to rozmiar, u jednego l moze byc czym innym niz u drugiego.
    Druga sprawa to wykonczenie. Mialem okazje obcowac z kaskiem LS2 ktory byl
    nawet ok, ale material na wysciolce w srodku byl taka cholera, ze szorowal i
    darl skore jak tarka. Zdjecie tego z glowy wiazalo sie z niezlym bolem i
    pocharatana skora.
    Oprocz wlasnosci fizycznych majac to w reku mozesz ocenic czy wykonanie
    jest z takich ktore sie zaraz rozleci czy daje szanse nie wyrzucic kasy w
    bloto.

    Wybor wielkosci i ilosci namalowanych czaszek jest dopiero po tym wszytkim,
    nie przed.

    Tmek

  • 3. Data: 2013-04-03 21:16:58
    Temat: Re: Jaki kask crossowy do 350z?
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    ISHIFTI pisze:
    > Witam chciałbym dowiedzieć się jaki kupić kask off road (na Crossa) do
    > 350zł(Jeżeli była by potrzeba dołożę te 50 zł).Patrzyłem wiele tego typu

    Ja używam AGV RC5 Pro. Nie mam powodów do narzekań. Poniżej pierwszy z
    brzegu link do sklepu:

    http://www.agv.com.pl/index.php?kat=12

    cena 320 zł

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2013-04-03 21:40:26
    Od: ISHIFTI <piotrek.k07@_NOSPAM_interia.pl>

    A co myślicie o tym Shifcie ;) Bo słyszałem że ma słaba wentylację ,to
    prawda /

  • 5. Data: 2013-04-04 08:41:27
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    ISHIFTI pisze:
    > A co myślicie o tym Shifcie ;) Bo słyszałem że ma słaba wentylację ,to
    > prawda /
    A to rozumiem że prima aprilis? Jakoś nie widzę problemu z wentylacją w
    kaskach otwartych. Jak będziesz jechać w trudnym terenie spocisz się
    niezależnie od kasku. Firma Shift jest mało znana, co oczywiście nie
    oznacza że jej produkty są słabe. Przyznam, że masa kasku 1600g jest
    dość duża. Mój AGV waży 1500g. Czy cierpiałbym bardzo gdyby ważył o 100g
    więcej? Myślę że nie.
    Moim zdaniem, nie ma specjalnie problemów w wyprodukowaniu wystarczająco
    dobrego kasku enduro. Dużo trudniej jest zrobić dobre kaski na szosę.
    Najważniejsze jest aby kask który wybierzesz dobrze leżał. Kask enduro
    powinien wchodzić ciasno na głowę (ciaśniej niż szosowy), oczywiście nie
    powinien się ruszać przy kręceniu głową. No i nie może być zbyt ciasny -
    np. nie powinien powodować gryzienia policzków zębami

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 6. Data: 2013-04-04 16:11:06
    Temat: Re: Jaki kask crossowy do 350zďż˝
    Od: ISHIFTI <piotrek.k07@_NOSPAM_interia.pl>

    Aha okey Dzięki że odpowiedziałeś na moje pytania ;) A jeżeli można
    wiedzieć co sądzisz o firmie Nitro