  • 1. Data: 2013-04-04 09:06:10
    Temat: Przyczepka pod motocykl enduro
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Hej,
    Czy myslicie, że coś takiego ma szanse sensownie działać i można by to
    zarejestrować?

    http://vader.joemonster.org/upload/qci/10066255f8de7
    6602.jpg

    Szukam jakiegoś rozwiązania żeby przewozić enduro na haku za samochodem
    osobowym. Zwykła przyczepka ma ten minus, że nie zmieści mi się w garażu.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 2. Data: 2013-04-04 09:14:39
    Temat: Re: Przyczepka pod motocykl enduro
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "Piotr Klimek" napisał

    Szukam jakiegoś rozwiązania żeby przewozić enduro na haku za samochodem
    osobowym. Zwykła przyczepka ma ten minus, że nie zmieści mi się w garażu.

    Stawiasz przyczepkę na boku płasko pod ścianą. Zdejmujesz ew. te koło co
    jest u góry. Zmieści się tak w każdym garażu.

    --
    Hinek

  • 3. Data: 2013-04-04 09:50:50
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 4 Apr 2013 09:14:39 +0200) ktos podajacy sie za Hinek
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Stawiasz przyczepkę na boku płasko pod ścianą. Zdejmujesz ew. te koło co
    > jest u góry. Zmieści się tak w każdym garażu.

    Jeśli nie znajdę żadnego alternatywnego rozwiązania to tak właśnie zrobię.

  • 4. Data: 2013-04-04 14:36:05
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    Wlasciwie bardzo ciekawy pomysl. Ale moim zdaniem brakuje poprzecznej belki pod
    przednim kolem zeby pasy do mocowania na boki podciagnac. W prezentowanej wersji
    chyba bardzo kreta droga nie odwazylbym sie jechac.

    Pozdrawiam,

    Iguan

    -
    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 5. Data: 2013-04-04 18:59:36
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Szukam jakiegoś rozwiązania żeby przewozić enduro na haku za samochodem
    > osobowym. Zwykła przyczepka ma ten minus, że nie zmieści mi się w garażu.

    Na targach moto w marcu w Waw byl jeden wystawca producent dokladnie z tym
    co poszukujesz.
    Przyczepka pod moto, skladana, po zlozeniu to co zostaje jest na tle male ze
    wkladasz to do bagaznika.
    Ma homologacje i mozna to zarejestrowac. Cena ok 2k.

    http://marathontrailers.eu/pl/

    pzdr
    Tmek

  • 6. Data: 2013-04-04 22:28:53
    Od: ditron <t...@g...com>

    W dniu czwartek, 4 kwietnia 2013 18:59:36 UTC+2 użytkownik Tmek napisał:

    > Ma homologacje i mozna to zarejestrowac. Cena ok 2k.

    a czemu to nie ma świateł ani mocowania tablicy rejestracyjnej ?

  • 7. Data: 2013-04-05 00:22:35
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "ditron" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    W dniu czwartek, 4 kwietnia 2013 18:59:36 UTC+2 użytkownik Tmek napisał:

    > Ma homologacje i mozna to zarejestrowac. Cena ok 2k.

    a czemu to nie ma świateł ani mocowania tablicy rejestracyjnej ?

    Skoro mozna zarejestrowac to zakladam, ze pewnie ma, tylko na filmie nie
    widac.
    Pytanie skieruj do producenta.

    Tmek

  • 8. Data: 2013-04-05 08:03:29
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 4 Apr 2013 18:59:36 +0200) ktos podajacy sie za Tmek
> [...]

    > wkladasz to do bagaznika.
    > Ma homologacje i mozna to zarejestrowac. Cena ok 2k.

    Serdeczne dzięki! O coś takiego mi chodziło. Jak kupie za jakiś czas to
    się podzielę wrażeniami.

  • 9. Data: 2013-04-05 08:38:30
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Tmek napisał(a):
    > http://marathontrailers.eu/pl/

    fajne, ale na filmie strasznie to wiotkie :) Po kilku uzyciach na
    naszych pieknych drogach mysle ze sie rozpadnie :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 10. Data: 2013-04-05 08:48:32
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    Tmek pisze:

    > Przyczepka pod moto, skladana, po zlozeniu to co zostaje jest na tle male ze
    > wkladasz to do bagaznika.
    > Ma homologacje i mozna to zarejestrowac. Cena ok 2k.

    Mam wrażenie że kółka są dość małe. To może znacząco ograniczać prędkość
    z jaką można jechać.

    --
    pozdrawiam
    Piotr