  • 1. Data: 2009-04-18 08:30:32
    Temat: Jaki kask dla żony? - (Po kosztach)
    Od: s...@g...com

    Moja żona dostała hopla na punkcie motocykli. Koniecznie ( I bez
    dyskusji) chce kupić sobie kask. Będzie od czasu do czasu jeździła
    jako pasażer z moim kolegą. Spotkałem się z opinią, że kask za mniej
    niż 300 zł jest do dupy. A co sądzicie o tym.

    http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=605846539

    Większość z was ma zboczenie na punkcie motorów ( proszę potraktować
    to jako komplement) i jak każde zboczenie nie znosi kompromisów. Ale
    proszę uwzględnijcie fakt, że moja kobieta, dopóki nie zrobi prawa
    jazdy będzie jeździła sporadycznie. Jeżeli nie ten to jaki.

    Dziękuje i pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-04-18 09:02:12
    Temat: Re: Jaki kask dla żony? - (Po kosztach)
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    Eou!
    s...@g...com wrote:
> [...]
    > proszę uwzględnijcie fakt, że moja kobieta, dopóki nie zrobi prawa
    > jazdy będzie jeździła sporadycznie. Jeżeli nie ten to jaki.

    Eno, jak sporadycznie to moze wystarczy orzeszka po dziadku albo nic...
    Czy NAPRAWDE wydaje Ci sie ze ci ktorzy jezdza rzadziej, w razie wypadku
    sa mniej zagrozeni czy tez maja inne obrazenia? Kazdy kto jezdzi przez
    to przechodzi: na poczatek kupuje byle co po czym idzie po rozum do
    glowy i pierwszy kask pozostaje sobie w szafie/na polce/ w garazu*
    Poza tym kask to tylko czesc kosztow, czy zoneczka ma zamiar jezdzic w
    krotkich spodenkach, szpilkach, zakieciku i koronkowych rekawiczkach?

    *)niepotrzebne skreslic

    > Większość z was ma zboczenie na punkcie motorów ( proszę potraktować
    > to jako komplement) i jak każde zboczenie nie znosi kompromisów.

    Sporo o tym wiesz lub chcesz sprawic takie wrazeni. No comments na
    wszelki wypadek ;)

    Powiedzmy ze od kiepskich kaskow na szyi robi sie celulitis ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef vel czosnek & dwie skrzynki na plody rolne
    weFAQ&v=qvj

  • 3. Data: 2009-04-18 09:12:14
    Od: "Ibba" <i...@p...onet.pl>

    To zależy jak długo "małżowinkę" chcesz oglądać...
    A jak cholera z niej jest, i plan jest się baby pozbyć to proponuję
    braincap'a.
    Peet.

    b.googlegroups.com...

  • 4. Data: 2009-04-18 09:32:39
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Ibba" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Będzie od czasu do czasu jeździła
    > jako pasażer z moim kolegą.

    Ale naiwniak:-) Będzie jeździła z jego kolegą, tak nagle na moto się
    napaliła:-) Niech jej kupi lepiej paczkę kondonów, żeby do domu co nie
    przywlokła...

    --
    Grzybol

  • 5. Data: 2009-04-18 09:56:30
    Od: s...@g...com

    On 18 Kwi, 11:02, Kefir <k...@o...pl> wrote:
> [...]
    > Czy NAPRAWDE wydaje Ci sie ze ci ktorzy jezdza rzadziej, w razie wypadku
    > sa mniej zagrozeni czy tez maja inne obrazenia?

    Nie, nie wydaje mi się. Nadal nie uzyskałem odpowiedzi na moje
    pytanie.
    >Kazdy kto jezdzi przez
    > to przechodzi: na poczatek kupuje byle co po czym idzie po rozum do
    > glowy i pierwszy kask pozostaje sobie w szafie/na polce/ w garazu*

    Nie wiem bo nigdy przez to nie przechodziłem

    > Poza tym kask to tylko czesc kosztow, czy zoneczka ma zamiar jezdzic w
    > krotkich spodenkach, szpilkach, zakieciku i koronkowych rekawiczkach?

    W dżinsach i skórzanej kurtce.

> [...]
    > wszelki wypadek ;)
    > Powiedzmy ze od kiepskich kaskow na szyi robi sie celulitis ;)

    Nie chcę sprawiać..... wrażenia
    Czy pytanie, które zadałem było za trudne?

    > --
    > Pozdrawiam, Artu / Kef vel czosnek & dwie skrzynki na plody rolne
    > Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona
    > FAQ:http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motoc
    ykloweFAQ&v=qvj
    > NETYKIETA:http://www.grush.one.pl/article.php?id=net
    ykieta

  • 6. Data: 2009-04-18 10:07:05
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    > Ale naiwniak:-) Będzie jeździła z jego kolegą, tak nagle na moto się
    > napaliła:-) Niech jej kupi lepiej paczkę kondonów, żeby do domu co nie
    > przywlokła...

    hahaha, to samo mi od razu na myśl przyszło. Ale jeśli chce jej zafundować
    byle jaki kask, to pewnie i tak już jej nie lubi :]

  • 7. Data: 2009-04-18 10:11:16
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > A co sądzicie o tym.

    Ciezko powiedziec po zdjeciach. Musialbys sie przejechac i zobaczyc samemu.
    Za 50 zl kask prawdopodobnie nie bedzie mial wylozenia z pianki, lecz z
    gabki, ktora praktycznie nic nie daje. Poza tym nie wiadomo czy skorupa
    kasku jest wylana z jednego kawalka "plastiku" czy z dwoch (mniejsze koszty
    produkcji). Jak jest z dwoch to jest do dupy - latwo rozpadaja sie takie
    kaski nawet przy dosc niewielkim walnieciu.

    Ja ostatnio zakupilem taki kask:
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8b32cee70144c304
    .html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6ab2a659e8bc5dd8
    .html

    Wyprodukowany przez niemiecka firme Gensler, ktora nie jest znana, stad
    troszke nizsze ceny niz firm typu np. Nolan. Tutaj jest strona firmy:
    http://www.scorp24.de .Kask ma atest ECE. Nie rozni sie praktycznie jesli
    chodzi o jakosc wykonania od Nolana N41. Skorupa z domieszka karbonu,
    wygodna wysciolka, dwa przewody wentylacyjne. Generlanie dla mnie kask
    bardzo dobry jesli chodzi o stosunek jakosci do ceny. Zaplacilem na
    Motobazarze 180 zl.

    Jak akurat ten ci sie nie podoba, mozesz obczaic inne na tej stronie i jak
    chcesz to moge ci dac namiar na goscia, ktory je sprowadza.

    Dysiek

  • 8. Data: 2009-04-18 10:17:41
    Od: s...@g...com

    On 18 Kwi, 12:11, "Dysiek" <b...@b...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Jak akurat ten ci sie nie podoba, mozesz obczaic inne na tej stronie i jak
    > chcesz to moge ci dac namiar na goscia, ktory je sprowadza.

    Dzięki wielkie za odpowiedź.

  • 9. Data: 2009-04-18 10:30:07
    Od: s...@g...com

    On 18 Kwi, 11:32, "Grzybol" <g...@w...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Ale naiwniak:-) Będzie jeździła z jego kolegą, tak nagle na moto się
    > napaliła:-) Niech jej kupi lepiej paczkę kondonów, żeby do domu co nie

    Ja się kurwa o kask pytam. Czy cię synuś nikt nie nauczył, że żarty w
    tym tonie o matce lub żonie proszą się o danie w pysk.
    Czy ja napisałem, że twoja kobieto obciągając straciła przedniego
    zęba. Czy twoja kobieta (lub chłopak ) pod twoją nieobecność rżnie
    się z twoimi kumplami, że straciłeś wiarę w ludzi? Głowa do góry
    Grzybolu ty mój wesoły kondomie. Są jeszcze kobiety z zasadami.

  • 10. Data: 2009-04-18 10:39:27
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    Elou!
    s...@g...com wrote:

    > Nie, nie wydaje mi się. Nadal nie uzyskałem odpowiedzi na moje
    > pytanie.

    > W dżinsach i skórzanej kurtce.

    Kup jej najtanszy kask na jaki sie zgodzi.

    > Czy pytanie, które zadałem było za trudne?

    Zbyt upraszczajace temat. Mozna by wytlumaczyc i pomoc podjac decyzje
    lecz pozycja jaka teraz przyjales zniecheca. Papa.