  • 1. Data: 2011-10-16 15:13:26
    Temat: Jaki najmniejszy telefon z GPS ?
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    Witam
    Jakie znacie najmniejszy/najlzejszy telefon posiadajacy GPS ?
    Nic wiecej od niego nie bede oczekiwal. Tylko aby byla obsluga GPSa i aby
    mozna bylo z niego/na niego zadzwonic. Zadnych bajerow, duzych kolorowych
    wyswietlaczy itp. Ma byc jak njamniejszy.

    Fantom

  • 2. Data: 2011-10-16 16:15:52
    Temat: Re: Jaki najmniejszy telefon z GPS ?
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Fantom wrote:
> [...]
    > aby mozna bylo z niego/na niego zadzwonic. Zadnych bajerow, duzych
    > kolorowych wyswietlaczy itp. Ma byc jak njamniejszy.

    Jeżeli faktycznie telefon, to np. SE C702. Tylko nie wiem po co GPS, jak
    nie bardzo da się go wykrozystać w telefonie (najwyżej do jakiegoś
    trekbuddy czy coś). Nie wiem też, czy da się przepchnąć informację z GPS
    dalej.

    Jakub

  • 3. Data: 2011-10-16 16:34:41
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 16.10.2011 18:15, Jakub Danecki pisze:

> [...]
    > nie bardzo da się go wykrozystać w telefonie (najwyżej do jakiegoś
    > trekbuddy czy coś). Nie wiem też, czy da się przepchnąć informację z GPS

    htc touch diamond/eramda4

  • 4. Data: 2011-10-16 17:18:37
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 16-10-2011 o 17:13:26 Fantom <s...@s...poczta.onet.pl>
    napisał(a):

    > Jakie znacie najmniejszy/najlzejszy telefon posiadajacy GPS

    Nokia 6700c jest też dość lekka i cienka

    --
    pozdrawiam, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

  • 5. Data: 2011-10-16 17:56:50
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mozna bylo z niego/na niego zadzwonic. Zadnych bajerow, duzych kolorowych
    > wyswietlaczy itp. Ma byc jak njamniejszy.

    nie lepiej moduł gps po bt?
    telefon z działającym gpsem ssa baterie aż miło, w pare godzin po telefonie.
    moduł gps ładuje jak sobie przypomne :)

    Jacek

  • 6. Data: 2011-10-16 18:07:59
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 16-10-2011 o 19:56:50 Jacek <s...@o...pl> napisał(a):

    > telefon z działającym gpsem ssa baterie aż miło, w pare godzin po
    > telefonie.

    Eee, nie wszystkie, np Samsung I5700, Nokia E52 i 6700c spisywały całe
    dnie ścieżki wędrówek rowerowych..

  • 7. Data: 2011-10-17 05:51:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 16 Oct 2011 19:56:50 +0200, Jacek napisał(a):
    > nie lepiej moduł gps po bt?
    > telefon z działającym gpsem ssa baterie aż miło, w pare godzin po telefonie.
    > moduł gps ładuje jak sobie przypomne :)

    A to roznie bywa, wiekszosc z tych modulow chyba jednak ~12h chodzi, poki
    akumulator swiezy.

    J.

  • 8. Data: 2011-10-17 05:52:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 16 Oct 2011 20:07:59 +0200, Piotr M napisał(a):

    > Eee, nie wszystkie, np Samsung I5700, Nokia E52 i 6700c spisywały całe
    > dnie ścieżki wędrówek rowerowych..

    A czym spisywaly ?
    Bo trekbuddy na nokii C6 kiepsko mi sie sprawuje.

    J.

  • 9. Data: 2011-10-17 08:42:41
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 17-10-2011 o 07:52:51 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > A czym spisywaly ?
    > Bo trekbuddy na nokii C6 kiepsko mi sie sprawuje.

    Nokia Sports Tracker i Endomondo Sports Tracker

  • 10. Data: 2011-10-18 15:00:15
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-10-16 17:13, Fantom wysłał(a) wiadomość:
    > Jakie znacie najmniejszy/najlzejszy telefon posiadajacy GPS ?

    Nokia N97 mini - <http://www.nokia.pl/produkty/telefony/nokia-n97-min
    i>

    --
    http://www.krystek.art.pl/