  • 1. Data: 2011-10-17 11:57:39
    Temat: Wzmacniacz GSM
    Od: "Wiesiek" <w...@p...onet.pl>

    U mnie na wsi mam w chałupie słaby sygnał. Latem to se wychodziłem z piwem na
    taras i se gadałem. A teraz to musze gibać na pietro.
    Wyczytałem że jest są takie gażety jak wzmacniacze sygnału GSM. Na aledrogo
    jest tego pełno od 1 zł do 10 000 zł
    Czy możecie coś polecić (lub nie polecić)?

  • 2. Data: 2011-10-17 12:08:14
    Temat: Re: Wzmacniacz GSM
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Użytkownik "Wiesiek" <w...@p...onet.pl> napisał

    > Czy możecie coś polecić (lub nie polecić)?

    Spraw se antenę zewnętrzną. Wcześniej se sprawdź tylko, czy masz odpowiednie
    złącze w swoim telefonie.
    Możesz se też zmienić operatora na tego, którego sieć ma lepszy zasięg na
    parterze.

    --
    M.

  • 3. Data: 2011-10-17 12:22:22
    Od: "Wiesiek" <w...@p...onet.pl>

> [...]

    > złącze w swoim telefonie.

    > Możesz se też zmienić operatora na tego, którego sieć ma lepszy zasięg na

    Komórka uwiązana do kabla ..... odpada. A co zrobić gdy w domu są 3 komórki?
    Ja i moja komórka za takie rady ... dziękujemy, ale polecamy sie z innymi.
    Dotarłem do takiej mapy z stacjami bazowymi i okazuje sie że jestem w czarnej
    GSMowej du... dziurze.
    W.

  • 4. Data: 2011-10-17 14:57:51
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    W dniu 2011-10-17 14:22, Wiesiek pisze:

> [...]
    > Dotarłem do takiej mapy z stacjami bazowymi i okazuje sie że jestem w czarnej

    Potrzebujesz repeatera GSM.
    Zerknij http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1078203.html

  • 5. Data: 2011-10-17 15:03:43
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    W dniu 2011-10-17 16:57, dwr pisze:
> [...]
    [...]

    I może tu http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=21480

  • 6. Data: 2011-10-17 15:24:30
    Od: a...@p...pl

    >Dotarłem do takiej mapy z stacjami bazowymi i okazuje sie że jestem w czarnej
    >GSMowej du... dziurze.

    trzeba bylo to sprawdzic zanim kupilo sie dzialke pod chalupe!

    A tak na powaznie: antena na zewnatrz na jakims wyzszym punkcie, potem
    kabel do domu, tam wzmacniacz sygnalu gsm i tam mniejsza antenka.

    Powinno dzialac, cena ok. 500-600 zl (te paredziesiat m2 domu).

    Gdzies tez widzialem w sieci urzadzenie (ale nie pamietam), co laczy
    sie po bluetooth z twoim aparatem (parowanie potrzebne) a po domu
    uzywasz zwyklego telefonu np. bezprzewodowego (DECT). Urzadzenie
    stawiasz tam, gdzie jest dobry sygnal (w twoim przypadku na pietrze).

    --
    ThinkXtra

  • 7. Data: 2011-10-17 15:35:00
    Od: "Wiesiek" <w...@p...onet.pl>

    Ok potrzebuję repreater'a.
    Czytam w necie o tym od kilku dnia.
    Mam pytanie czy to cos działa dwukierunkowo? Bo na niektórych zdjeciach tych
    rep .... wzmacniaczy zauważyłem opisy do podłaczeń antenowych - IN, OUT.
    W.

  • 8. Data: 2011-10-18 07:12:43
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "Wiesiek" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Mam pytanie czy to cos działa dwukierunkowo? Bo na niektórych zdjeciach
    > tych rep .... wzmacniaczy zauważyłem opisy do podłaczeń antenowych - IN,

    IN / OUT jest pewnie dlatego że w domu potrzebna jest mniejsza moc niż na
    zewnątrz do "ściągania" sygnału

    Lukasz

  • 9. Data: 2011-10-18 08:12:29
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Maciek. napisał:

    > Możesz se też zmienić operatora na tego, którego sieć ma lepszy zasięg
    > na parterze.

    Ja wlasnie tak robie. Żeby w centrum miasta nie bylo zasiegu? Paranoja!
    4 stacje bazowe w okolicy, a ja ciagle poza zasiegiem, bez wzgledu jaki
    aparat, czy stary czy nowy, czy nokia czy lg czy jeszcze inny.

    Po zmianie O na P mam teraz nawet zasieg za pralką ;)

  • 10. Data: 2011-10-18 18:34:07
    Od: "dremka" <d...@z...gazeta.pl>

    Wiesiek napisal:

    > Ok potrzebuję repreater'a.

    Jak juz go bedziesz mial, to trzeba dokladnie przeczytac instrukcje i sie do
    niej stosowac, a przede wszystkim antena zewnetrzna jak najdalej od
    wewnetrznej. Jesli beda za blisko to sie to ustrojstwo wzbudzi, zaklocajac
    to i owo, a stad juz blisko do wizyty UKE...

    --
    dremka