  • 1. Data: 2016-02-04 11:05:48
    Temat: Jaki niedrogi telefon
    Od: Badabum <malkontUSUŃ@go2.pl>

    Jak w temacie. Telefon dla seniora, ale niekoniecznie jakiś tłuk z
    wielkimi literami. Seniorka ma już za sobą kilka telefonów, ale umarły
    śmiercią naturalną.
    Oczekiwania
    - cena 100-120 zł
    - dobra bateria
    - dobra jakość dźwięku
    -chętnie możliwość przypisania fotek do kontaktu (i wyświetlaniu przy
    połączeniu)
    - trwały
    -nowy

    Niepotrzebne

    -radio
    -aparat
    -dual sim
    -bluetooth

  • 2. Data: 2016-02-04 13:32:47
    Temat: Re: Jaki niedrogi telefon
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

> [...]
    > - dobra bateria
    > - dobra jakość dźwięku
    > -chętnie możliwość przypisania fotek do kontaktu (i wyświetlaniu przy

    Ja ostatnio kupiłem babci Maxcoma 428 BB. Ogólnie fajne niektóre
    rozwiązania. Zwłaszcza przycisk blokowania ,,na pulpicie" jasno
    oznaczony. Babcia zawsze miała kłopoty z odblokowywaniem innych jakimiś
    magicznymi kombinacjami. No i książka adresowa ,,strzałką do dołu", a
    babcia ma taki odruch.

    Możesz też Maxcoma 432 BB - dołączają ładowarkę biurkową.

    Natomiast kuzyn kupił swojej mamie jakiegoś MyPhone'a. Jak dla mnie
    koszmarnie nieintuicyjne, skomplikowane menu.

    --
    Grzexs

  • 3. Data: 2016-02-06 13:17:15
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu czwartek, 4 lutego 2016 11:05:49 UTC+1 użytkownik Badabum napisał:
    > Jak w temacie.

    O którym jaku w temacie nas zawiadamiasz?
    Są różne jaki.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Jak-23
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Jak_zwyczajny
    I gdzie w temacie ten jak się znajduje?
    Rozwiń swoje zawiadomienie.

    > Telefon dla seniora,

    > Niepotrzebne

    > -aparat

    Chcesz dla seniora aparat telefoniczny bez aparatu telefonicznego?
    To jakiś absurd! Wirtualny aparat telefoniczny?
    Ogarnij się...
    --
    Akarm

  • 4. Data: 2016-02-06 14:15:31
    Temat: Re: [OT] Jaki niedrogi telefon
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-02-06 13:17, Akarm wrote:
    > [ciach bzdury]

    Bierzesz udział w konkursie na najskuteczniejsze zwiekszanie entropii
    Wszechświata?

  • 5. Data: 2016-02-15 11:39:38
    Od: Badabum <malkontUSUŃ@go2.pl>

    Dnia Sat, 6 Feb 2016 04:17:15 -0800 (PST), Akarm <a...@w...pl>