  • 1. Data: 2012-02-14 10:42:33
    Temat: Jaki polecicie dekoder DVB-T do naziemnej cyfrówki ??
    Od: Clawfinger <c...@w...pl>

    Witam fachowców :-)
    Ojciec prosił mnie o zakup dekodera do jego telewizora CRT. Jaki dobry i
    nie drogi dekoder byście polecili ??
    Zastanawiam się nad VIVA HD-50, bo jest mały i sprytny, NEO HD 80, ew.
    coś z CABELTECH'a. Nie mam w tym temacie żadnych doświadczeń i nie wiem
    co wybrać. Podstawowe kryteria, to duża czułość tunera, łatwa obsługa i
    możliwość podłączenia po EURO.

    Pozdro
    WOJtek

  • 2. Data: 2012-02-14 11:06:58
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 14 Feb 2012 11:42:33 +0100, Clawfinger <c...@w...pl>
    wrote:

> [...]
    >coś z CABELTECH'a. Nie mam w tym temacie żadnych doświadczeń i nie wiem
    >co wybrać. Podstawowe kryteria, to duża czułość tunera, łatwa obsługa i

    z ciekawych (dla mnie) to byl jakis Cabletech z podwojnym tunerem. Po
    podlaczeniu dysku USB moglby sluzyc takze do nagrywania nawet w
    trakcie ogladania innego programu. Cena ca 180 zl. A

    Z drugiej strony to do ogladania/nagrywania lepszy bylby chyba tuner
    combo (naziemno-satelitarny), bo oprocz oferty kanalow naziemnych
    zawsze mozna byloby cos poogladac z satelity (programy FTA czyli
    niekodowane - duzo tego po polsku nie ma, ale....).

    Ferguson Ariva (chyba) 120/220 to sa modele combo

    --
    ThinkXtra

  • 3. Data: 2012-02-14 11:09:46
    Od: "Arek" <a...@w...pl>

    Polecam Wiwa hd 90. Niedrogi, 120 zł, obraz ok. Obsługa łatwa. Bez
    zastrzeżeń.
    Pozdrawiam
    Arek

  • 4. Data: 2012-02-14 11:39:00
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    c...@4...com
    *Użytkownik* napisał(-a):

    > z ciekawych (dla mnie) to byl jakis Cabletech z podwojnym tunerem. Po
    > podlaczeniu dysku USB moglby sluzyc takze do nagrywania nawet w
    > trakcie ogladania innego programu. Cena ca 180 zl. A

    Mówisz chyba o URZ0086 http://www.lechpol.eu/model/urz0086 pilot do tego
    dekodera to jest jakiś gigantyczny koszmar. Mając zdrowe oczy ciężko się
    na nim czegoś dopatrzeć. Jak ktoś ma problemy ze wzrokiem, nie zobaczy
    nic. Opis przycisków szary na tylko trochę ciemniejszych, ale też
    szarych przyciskach. Albo czarnej obudowie.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 5. Data: 2012-02-14 15:21:10
    Od: BoxFish <c...@g...pl>

    W dniu 2012-02-14 11:42, Clawfinger pisze:
    > Witam fachowców :-)
    > Ojciec prosił mnie o zakup dekodera do jego telewizora CRT. Jaki dobry i
    > nie drogi dekoder byście polecili ??

    Wiem że nie o to pytasz ale może lepiej jednak przekonać do zmiany tv i
    dekoder dostaniesz w gratisie. Pewnie ten CRT i tak odejdzie do aniołków
    a dekoder zostanie bezwartościowym pudełkiem.

  • 6. Data: 2012-02-14 15:25:39
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Clawfinger" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Zastanawiam się nad VIVA HD-50, bo jest mały i sprytny,

    Mam Wiwę HD-50, kupiłem za 95zł, jak za tą cenę bardzo dobry, nie zawiesza
    się, obraz bardzo ładny zarówno po RGB jak i HDMI (co nie jest tak oczywiste
    w innych dekoderach, wiem, bo miałem). Do tego ma według mnie najlepszy
    pilot, inne dekodery mają jakieś tandetne, które trzeba celować w stronę
    dekodera, żeby działały.

  • 7. Data: 2012-02-15 19:52:32
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Też kupiłem WIWĘ 50. Nie mając żadnego pojęcia co wybrać, wybrałem
    najtańszy.
    Nie wiem jak często inne się zawieszają, ale w ciągu tygodnia jak go mam raz
    musiałem go zresetować.
    Czyli wyłącz-włącz. Proporcje obrazu nie zmieniały się. A było ustawione na
    AUTO.

    Jak dla mnie rewelacja. Praktycznie tuner we wtyczce EURO.
    Jedynie może brak mi PIP.

    Robert