  • 1. Data: 2012-02-12 12:22:01
    Temat: Telewizor z nagrywaniem z wejscia AV i ew. HDMI?
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Czesc :)

    Czy spotkaliscie sie z telewizorem HD ktory mialby wejscia AV
    i HDMI i _nagrywal_ z nich sygnal? Jesli tak to bylbym wdzieczny
    za podanie modelu.

  • 2. Data: 2012-02-13 08:11:22
    Temat: Re: Telewizor z nagrywaniem z wejscia AV i ew. HDMI?
    Od: a...@p...pl

    On Sun, 12 Feb 2012 13:22:01 +0100, Jakub Jewuła
    <b...@s...com.pl> wrote:

    >Czesc :)
    >
    >Czy spotkaliscie sie z telewizorem HD ktory mialby wejscia AV
    >i HDMI i _nagrywal_ z nich sygnal? Jesli tak to bylbym wdzieczny
    >za podanie modelu.

    sprzet, ktory sie wywodzi z tunerow/dekoderow/ - moze "nagrywac" tylko
    poprzez zrzut strumienia na nosnik. Wejscia av tam nie wystepuja. TV
    cyfrowy, ma wejscie AV i musi tez miec przetwornik A/C aby to wogole
    wyswietlic (bo on jest cyfrowy). Wiec moze TV po zhackowaniu moglby
    ew. nagrywac z wejscia AV (latwiej). Z HDMI tudziez, tylko jest on
    traktowane szczegolnie, aby cyfrowy strumien nie "wyciekal" poza
    urzadzenie.

    Natomiast sa urzadzenia, ktore wywodza sie z multimedialnych
    odtwarzaczy, ktore z dorobiona funkcjonalnoscia nagrywania (samo
    wejscie AV lub nawet sa z tunerami analogowymi i cyfrowymi) - moga
    nagrywac z wejscia AV (lub z tunera). Natomiast HDMI wejscia to one
    nie maja. Dlaczego? Bo jak na razie maja nie miec z tych samych
    powodow, aby cyfrowy strumien nie wyciakal w swiat.

    Taki jest moj stan wiedzy, ale moze wy wiecie juz wiecej???

    --
    ThinkXtra

  • 3. Data: 2012-02-13 10:20:59
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    W dniu 2012-02-12 13:22, Jakub Jewuła pisze:
    > Czesc :)
    >
    > Czy spotkaliscie sie z telewizorem HD ktory mialby wejscia AV
    > i HDMI i _nagrywal_ z nich sygnal? Jesli tak to bylbym wdzieczny
    > za podanie modelu.

    np SAMSUNG, nagrywa to co widac na ekranie na np pendriva USB albo
    podlaczony dysk.

  • 4. Data: 2012-02-13 10:42:56
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > np SAMSUNG, nagrywa to co widac na ekranie na np pendriva
    > USB albo podlaczony dysk.

    Tylko trzeba uważać, bo nie na wszystkie nagrywa :-). I
    niestety mam kilka pendrivów i jeden dysk, na które samsungi
    nie nagrywają... Wręcz w ogóle ich nie widzą ;-)

  • 5. Data: 2012-02-13 11:11:50
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Zenek" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

    > np SAMSUNG, nagrywa to co widac na ekranie na np pendriva USB albo
    > podlaczony dysk.

    Moge prosic o podanie jakiegos modelu?

  • 6. Data: 2012-02-13 11:24:23
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    http://www.samygo.tv/

  • 7. Data: 2012-02-13 11:58:01
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > http://www.samygo.tv/

    Szczególnie mu tym pomogłeś ;-))
    Na pewno nie nagrywa na pendriva Kingston DT100G2,
    sprawdzałem osobiście. Nie nagrywa też na HDD Toshiba 750 GB
    (nie pamiętam modelu, kupiłem dwa miesiące temu).

  • 8. Data: 2012-02-13 12:00:54
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > http://www.samygo.tv/

    Wolalbym cos fabrycznego szczerze mowiac - nie mam czasu
    na rozkminianie ;)

  • 9. Data: 2012-02-13 13:19:37
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    W dniu 2012-02-13 13:00, Jakub Jewuła pisze:

    > Wolalbym cos fabrycznego szczerze mowiac - nie mam czasu
    > na rozkminianie ;)

    Kobiete tez wolisz fabryczna z jednym przyciskiem?

  • 10. Data: 2012-02-13 13:23:10
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 13 Feb 2012 14:19:37 +0100, Zenek napisał(a):

    > Kobiete tez wolisz fabryczna z jednym przyciskiem?

    W twoim przypadku zdecydowanie bez żadnego tekstu pisanego, bo na tym
    polegniesz:

    "SamyGO enables PVR on some TV models so users could record their favorite
    programs.
    Notice: PVR requires use of internal digital tuner of TV. Dish recording
    available only for TVs that has DVB-S tuner inside.
    So Set top box setups not supported."

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.