  • 1. Data: 2010-03-09 18:06:35
    Temat: Jaki program ( VAG-COM , VWtool ) ?
    Od: Diseq <a...@w...pl>

    Jaki program ( VAG-COM , VWtool ) bez problemu łączy się ze sterownikiem
    Simos, w VW z silnikiem 1,6 SR ( AKL )?
    Chciałbym zrobić adaptację przepustnicy, lecz mój mechanik nie ma
    odpowiedniego urządzenia :) tzn ma ale są jakieś problemy z tą adaptacją .
    I jeszcze jedno pytanko , wyskakują mi błedy sondy lambda. Przekroczenie
    górnego zakresu, czy coś w tym stylu.
    Czy sonda już do wymiany , czy możebyć inna przyczyna.
    Pozdrawiam.
    Ps. jak by co to szukam "machera" w Krakowie

  • 2. Data: 2010-03-09 23:53:25
    Temat: Re: Jaki program ( VAG-COM , VWtool ) ?
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Diseq" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jaki program ( VAG-COM , VWtool ) bez problemu łączy się ze sterownikiem
    > Simos, w VW z silnikiem 1,6 SR ( AKL )?

    chyba oba sie polacza;) vag-com, vwtool, polski vag. sproboj. jak masz
    interfejs - 60 zl - to nic nie ryzykujesz.
    byle bys dobrze porty po ustawial.

    > Chciałbym zrobić adaptację przepustnicy, lecz mój mechanik nie ma
    > odpowiedniego urządzenia :) tzn ma ale są jakieś problemy z tą adaptacją .

    nie we wszystkich silnikach robilo sie adaptacje. ale w twoim już pewnie
    tak.
    na forum.wvgolf.pl znajdziesz raczej wszystko co ci potrzebne, tzn jak to
    zrobic, jakie wartosci itp. poszukaj.

    > I jeszcze jedno pytanko , wyskakują mi błedy sondy lambda. Przekroczenie
    > górnego zakresu, czy coś w tym stylu.
    > Czy sonda już do wymiany , czy możebyć inna przyczyna.
    zabogata mieszanka?

    trodno wyczuc co tam u ciebie siedzi,

    --
    Pozdrawiam, Bartek