  • 1. Data: 2011-01-18 09:56:21
    Temat: Jaki samochod...
    Od: Jasnie <P...@n...sniadanie.pl>

    ... dla niezamoznej kobiety
    ... to jej pierwszy samochod
    ... do jezdzenia po warszawie
    ... diesel (ale czy to ma sens, ile takie brzdace paliwa benzyny 6
    litrow, zamiast 5 ropy?)
    ... w cenie zakupu 5000, gora 7000 zl
    ... chce 3 drzwiowy, ale to nie warunek

    Myslala o Corsie, ale z tego co widze to straszne golasy.
    Czy Fiesta z klima niebylaby lepsza. Ale ta z kolei pewnie gnije.

  • 2. Data: 2011-01-18 10:13:56
    Temat: Re: Jaki samochod...
    Od: juhass <j...@p...fm>

    W dniu 2011-01-18 09:56, Jasnie pisze:

> [...]
    >

    > Myslala o Corsie, ale z tego co widze to straszne golasy.
    > Czy Fiesta z klima niebylaby lepsza. Ale ta z kolei pewnie gnija

    Za 5000-7000 dobry diesel jeszcze z klimą i wypasem? Nie za dużo
    oczekujesz???

    --
    Pozdrawiam:
    juhass

  • 3. Data: 2011-01-18 10:20:06
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Jasnie" <P...@n...sniadanie.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ... do jezdzenia po warszawie
    > ... diesel (ale czy to ma sens, ile takie brzdace paliwa benzyny 6 litrow,

    W tej cenie to kupiłbym pierwsze co się trafi w dobrym stanie. Swego czasu
    podobała mi się też Almera 1. Rzuciłbym okiem tez na golfa 3. Na 5-6 litrów
    to bym nie liczył jak 100% po Warszawie. 6 to może mały diesel, 7-8 benzyna.

  • 4. Data: 2011-01-18 10:25:58
    Od: Jasnie <P...@n...sniadanie.pl>

    > W tej cenie to kupiłbym pierwsze co się trafi w dobrym stanie. Swego
    > czasu podobała mi się też Almera 1. Rzuciłbym okiem tez na golfa 3. Na

    nie szukamy samochodu dla wiesniaka (golf 3) tylko dla kobiety.
    Golf3 jest "za duzy"

    > 5-6 litrów to bym nie liczył jak 100% po Warszawie. 6 to może mały
    > diesel, 7-8 benzyna.

    Chcesz powiesziec, ze maly diesel bedzie palil 5-6 litrow po warszawie?
    to tak jak volvo s70 w manualu... (No blizej 6,5). Przy 0,5-1 litra
    roznicy na 100 km.. to nie wiem po co kupowac takiego malucha.

  • 5. Data: 2011-01-18 10:51:37
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > ... diesel (ale czy to ma sens, ile takie brzdace paliwa
    > benzyny 6 litrow, zamiast 5 ropy?)

    Żebyś się nie zdziwił jak małe autko spali Ci tylko litr
    więcej benzyny w mieście ;-).
    Aczkolwiek to prawda że kupowanie diesla nie ma
    ekonomicznego uzasadnienia w tym konkretnym przypadku...
    Chociaż zależy ile ona ma jeździć, założyłem że niedużo :-)

    > Czy Fiesta z klima niebylaby lepsza. Ale ta z kolei pewnie
    > gnije.

    Kupiłem żonie 4 lata temu, nową. Nie gnije, przynajmniej
    auto ;-). Natomiast zapomnij o małym spalaniu, przynajmniej
    tej 1,3. W mieście (i to nie w Warszawie) nie zejdziesz
    praktycznie poniżej 8,5/100.

  • 6. Data: 2011-01-18 11:01:39
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    Witam!
    Wielu tutaj oczekuje wyjaśnienia czym się różni samochód dla wieśniaka od
    samochodu za 7 000zł ?
    Możesz sprecyzować?

    Chcesz kupić żonie samochód za jedną wypłatę?
    Ja myślałem, że Poznaniacy to sknery.
    Wstyd chłopie wstyd.. :-)

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Łazar

  • 7. Data: 2011-01-18 11:05:46
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > Golf3 jest "za duzy"

    Czy oby na pewno? Przemyslcie to jeszcze dobrze;)
    Np. moja niebawem zda prawko, bedzie uczyc sie jezdzic wlasnie "za duzym".
    Przyzwyczajanie do malego jest wedlug mnie bledem, ma jezdzic wszystkim a
    nie tylko kurduplem i potem bac sie za kierownica wiekszego samochodu. Nie
    mowiac juz o kwestii bezpieczenstwa dla samej kierowniczki, ktora dopiero co
    zaczyna prawdziwa nauke jazdy. Majac 7kzl celowalbym np.w Lagune I, moze byc
    diesel.

    Maciek

  • 8. Data: 2011-01-18 11:08:05
    Od: "kml" <f...@g...lp>

> [...]
    > ... do jezdzenia po warszawie
    > ... diesel (ale czy to ma sens, ile takie brzdace paliwa benzyny 6 litrow,

    Hyundai accent 2 (od 2000 roku i wyżej) 1.3Pb+LPG ( ku taniości). Samochód
    bardzo tani w cześciach, prosty w serwisie (naprawdę prosty) Z salonu w PL
    bedzie mieć wspomaganie i klimę ale za karę nic innego :) W tej kwocie może
    spokojnie szukać sensownego egzemplarza.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 9. Data: 2011-01-18 11:12:40
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "mkfirma.eu" <m...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    Jaka kasa takie auto. Wolałbym Golfa 3 niż fiestę Mk4. Chociaz przyznam że
    Golf się źle kojarzy

  • 10. Data: 2011-01-18 11:17:26
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Maciek" <k...@X...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > mowiac juz o kwestii bezpieczenstwa dla samej kierowniczki, ktora dopiero
    > co zaczyna prawdziwa nauke jazdy. Majac 7kzl celowalbym np.w Lagune I,

    Do miasta to chyba faktycznie lepiej mały.