  • 1. Data: 2010-02-08 09:29:59
    Temat: Jaki samochód na ramie z napędem na tył.
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    Witam

    Czy możecie podać przykład samochodu który jest skonstruowany na ramie a nie
    konstrukcji samonośnej?

    Wartburg/syrena jest na ramie, ale mają przedni napęd :-(

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 2. Data: 2010-02-08 10:40:05
    Temat: Re: Jaki samochód na ramie z napędem na tył.
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    Agent 0700 pisze:
> [...]
    > nie konstrukcji samonośnej?
    >
    > Wartburg/syrena jest na ramie, ale mają przedni napęd :-(

    Już Ci pisałem - Żuk/Nysa/Tarpan Honker/Lublin.

    Pozdrawiam !!

  • 3. Data: 2010-02-08 10:44:36
    Od: n...@o...pl

    Witam serdecznie.

    > Czy możecie podać przykład samochodu który jest skonstruowany na ramie a nie
    > konstrukcji samonośnej?
    >
    > Wartburg/syrena jest na ramie, ale mają przedni napęd :-(
    Nissan Pick-Up.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://www.speedyelise.fora.pl/

  • 4. Data: 2010-02-08 11:06:16
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Już Ci pisałem - Żuk/Nysa/Tarpan Honker/Lublin.

    Witam

    Pisałem w domu na innym kompie, a tutaj w pracy nie widzę tego posta :-(

    Deczko za wysokie zaiweszenie mają. Coś osobowego?

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 5. Data: 2010-02-08 11:07:03
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Nissan Pick-Up.

    Też wysokie zawieszenie, ale chyba będę zmuszony do terenówki :-(

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 6. Data: 2010-02-08 11:21:44
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Pisałem w domu na innym kompie, a tutaj w pracy nie widzę tego posta :-(
    > Deczko za wysokie zaiweszenie mają. Coś osobowego?

    warszawa 222 i "garbus"

  • 7. Data: 2010-02-08 11:42:36
    Od: "pIOTER" <g...@w...peel>

    uaz

    pIOTER

  • 8. Data: 2010-02-08 11:52:47
    Od: choczsz <z...@j...pl>

    On 8 Lut, 09:29, "Agent 0700" <k...@w...pl> wrote:
    > Witam
    >
    > Czy możecie podać przykład samochodu który jest skonstruowany na ramie a nie
    > konstrukcji samonośnej?

    Z popularniejszych hamerykanow to Chevrolet Caprice albo Ford Crown
    Victoria

  • 9. Data: 2010-02-08 13:23:56
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Z popularniejszych hamerykanow to Chevrolet Caprice albo Ford Crown
    Victoria

    Czyli jednak popularnej osobówki na ramie w Polsce nie ma :-(

    No nic. dzięki.

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 10. Data: 2010-02-08 13:33:03
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 8 Feb 2010 13:23:56 +0100, Agent 0700 wrote:
    >Czyli jednak popularnej osobówki na ramie w Polsce nie ma :-(

    taka juz chyba rola osobowek - odkad odkryli ze lepiej bez ramy, to
    tak robia :-)

    Jakis kabiolet, a moze polonez pickup ?

    J.