  • 1. Data: 2017-08-14 17:03:44
    Temat: Jaki sens ma takie rondo?
    Od: "go!" <g...@g...com>

    Rzecz sie dzieje co prawda w Irlandii, ale moze mi ktos wytlumaczyc jaki sens ma
    takie ustawienie swiatel na rondzie?
    Przeciez niektorzy wjezdzaja bez swiatel a zjezdzaja na, inni odwrotnie, jeszcze inni
    wjezdzaja na i zjezdzaja bez, a kolejni wjezdzaja i zjezdzaja bez.
    Nie czaje zasady.
    Zdjecie z maps
    https://www.fotosik.pl/zdjecie/28d6991c19ad9b82

    I link do street view
    https://www.google.ie/maps/@53.4338926,-6.2283144,3a
    ,75y,90t/data=!3m6!1e1!3m4!1s859NL48-nS9ULjhXwj7QsQ!
    2e0!7i13312!8i6656?hl=en

  • 2. Data: 2017-08-14 17:29:48
    Temat: Re: Jaki sens ma takie rondo?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 14 Aug 2017 08:03:44 -0700 (PDT), w
    <2...@g...c
    om>, "go!"
    <g...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    >
    > I link do street view
    > https://www.google.ie/maps/@53.4338926,-6.2283144,3a
    ,75y,90t/data=!3m6!1e1!3m4!1s859NL48-nS9ULjhXwj7QsQ!

    Światła na rondzie zapewne mają umożliwić wjazd na rondo tym z dołu ekranu (ale
    jak widać po zdjęciu z fotosika pomysł nie działa).
    Nie rozumiem natomiast sensu sygnalizacji dla zjeżdżających (górne światła).

  • 3. Data: 2017-08-14 18:10:02
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid>

    r...@k...pl w

    > Mon, 14 Aug 2017 08:03:44 -0700 (PDT), w
    > <2...@g...c
    om>, "go!"

    > Światła na rondzie

    G..., nie rondo -- zestaw skrzyżowań.

    > zapewne mają umożliwić wjazd na rondo tym z dołu ekranu (ale
    > jak widać po zdjęciu z fotosika pomysł nie działa).

    Bo _zapewne_ celem jest ograniczenie ruchu "od dołu" i "z prawej" jak widac
    działa.

    > Nie rozumiem natomiast sensu sygnalizacji dla zjeżdżających (górne światła).

    Bo to nie SORO.

    --
    'Tom N'