  • 1. Data: 2011-04-20 22:42:12
    Temat: Jaki serwis w Wawie - naprawa Fuji S2Pro?
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    Witam,
    pare watkow nizej odwieliscie mnie od samodzielnej "naprawy"
    niedzialajacych guzikow w Fuji S2Pro.
    Poleccie jakis serwis w Wawie. Wartosc rynkowa aparatu to pewnie
    200-400 zl wiec szukam opcji budzetowej.
    pozdr
    Piotr

  • 2. Data: 2011-04-20 23:33:18
    Temat: Re: Jaki serwis w Wawie - naprawa Fuji S2Pro?
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 20, 6:42 pm, Piotr Molski <p...@a...pl> wrote:
> [...]
    > niedzialajacych guzikow w Fuji S2Pro.
    > Poleccie jakis serwis w Wawie. Wartosc rynkowa aparatu to pewnie
    > 200-400 zl wiec szukam opcji budzetowej.

    Najlepsza wersja budzetowa, to kupienie sprawnego a ten oddac komus
    kto zechce go wziac.
    Sam chetnie oddam canona 20D - wyglada jak nowy, tylko nie robi zdjec
    i w srodku cos grzechocze.
    Moze komus sie przyda chocby "skorupa" do wymiany, w idealnym stanie
    sa wyswietlacze, mocowanie lampy blyskowej, pierscien mocowania
    obiektywu.
    Aparat ten nigdy nie byl rozbierany i zapewne ma sporo wewnetrznych
    czesci przydatnych do podmiany.
    Mysle, ze moglby ktos sobie zreperowac ten aparat.

    Ziggy Photo - Professional photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 3. Data: 2011-04-21 07:42:03
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Uzytkownik "Piotr Molski" <p...@a...pl> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
> [...]
    > niedzialajacych guzikow w Fuji S2Pro.
    > Poleccie jakis serwis w Wawie. Wartosc rynkowa aparatu to pewnie
    > 200-400 zl wiec szukam opcji budzetowej.

    Ja znam dwa ktore moge polecic, BT Foto na Armii Ludowej, oraz Naprawa
    Aparatów w Alejach Jerozolimskich (przy Blue Cactus)

    PZDr
    Adam