  • 11. Data: 2014-11-28 23:34:28
    Temat: Re: Jaki soft do edycji Exif?
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2014-11-28 22:51, Marek wrote:
    [...]
    > Czy sprawdzałeś jak zachowują się w body jakiego używasz obiektywy
    > ręczne typu Samyang? Czy też występują jako noname przez ustawionych
    > wartości f?
    Nie sprawdzałem ponieważ jeśli chodzi o coś lepszego niż kompakt, to
    jako amator dysponuję jedynie Canonem 40D z kitem 28-135. Nie moimi
    zresztą. :-)

  • 12. Data: 2014-11-28 23:37:27
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2014-11-28 23:16, mt wrote:
    [...]
    > Ile razy można ci gamoniu pisać, że większość Samyangów chociażby w
    > wersji dla Nikona czy Canona jest zaczipowanych i normalnie przekazuje
    > informacje do korpusu?
    Większość, czyli nie wszystkie. A on, zdaje się, ma jakieś FF od Sony.

  • 13. Data: 2014-11-29 00:27:22
    Od: mt <f...@i...pl>

    W dniu 2014-11-28 23:37, JDX pisze:
    > On 2014-11-28 23:16, mt wrote:
    > [...]
    > Większość, czyli nie wszystkie. A on, zdaje się, ma jakieś FF od Sony.

    Styków w wersji chociażby dla Nikona nie posiadają tylko te lustrzane
    wynalazki (co zrozumiałe) i bodajże T-S, ale tutaj nie jestem pewien,
    reszta posiada. Nie wszystkie za to mają automatykę sterowania. A jak
    wybrał sobie badziewny bagnet to tak ma.

    --
    marcin

  • 14. Data: 2014-11-29 16:40:30
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-11-28 o 23:34, JDX pisze:

    > Nie sprawdzałem ponieważ jeśli chodzi o coś lepszego niż kompakt, to
    > jako amator dysponuję jedynie Canonem 40D z kitem 28-135. Nie moimi
    > zresztą. :-)

    Rozumiem i raz jeszcze dziękuję za wskazanie softu :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Marek