  • 1. Data: 2022-04-26 08:52:20
    Temat: Jakie akumulatorki
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Chce zrobic sobie stacje pogodowa z czujnikami radiowymi na 433MHz... I
    pytanie czym zasilic taki czujnik, zeby wciaz byl sprawny przy
    teoretycznych -30 stopniach? Eneloopy niby chodza do -20... Jest cos co
    dziala przy -30? (albo -50 jak bede chcial sie przeprowadzic do Jakucji? ;)

    --
    Pzdr

    --
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com

  • 2. Data: 2022-04-26 09:41:31
    Temat: Re: Jakie akumulatorki
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 26/04/2022 07:52, miumiu wrote:
> [...]
    > dziala przy -30? (albo -50 jak bede chcial sie przeprowadzic do Jakucji? ;)

    niektóre typy LiFePO4 działają do -45. Wygugluj "Winston Cells" na
    przykad. Tylko że one są raczej duże. Możliwe że są jakieś w mniejszych
    obudowach.

    c.

  • 3. Data: 2022-04-26 10:25:22
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    W dniu 2022-04-26 o 08:52, miumiu pisze:
> [...]
    > dziala przy -30? (albo -50 jak bede chcial sie przeprowadzic do Jakucji? ;)

    Z łażenia po górach z aparatem fotograficznym w zimie wynika, że
    pierwotne ogniwa litowe.

    P.P.

  • 4. Data: 2022-04-26 15:34:31
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 26 Apr 2022 08:52:20 +0200, "miumiu" <a...@b...pl> wrote:
> [...]
    > cos co
    > dziala przy -30? (albo -50 jak bede chcial sie przeprowadzic do

    Ja zasilam z eneloopa ładowanego panelem foto 5x5cm. Działa to już z
    5 lat bezobsługowo.

    --
    Marek

  • 5. Data: 2022-04-26 21:29:52
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 26.04.2022 o 08:52, miumiu pisze:
> [...]
    > dziala przy -30? (albo -50 jak bede chcial sie przeprowadzic do Jakucji? ;)

    jak dla mnie to z ichniej broszurki wynika że w -20 da się z nich dalej normalnie
    korzystać, biorąc pod uwagę że -30 to dawno u nas nie było to chyba szkoda czasu na
    szukanie czegoś innego jeżeli to ma być przydomowy czujniczek ze śladowym poborem

  • 6. Data: 2022-04-26 22:16:34
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    miumiu napisał(a) :
    > Chce zrobic sobie stacje pogodowa z czujnikami radiowymi na 433MHz... I
    > pytanie czym zasilic taki czujnik, zeby wciaz byl sprawny przy
    > teoretycznych -30 stopniach? Eneloopy niby chodza do -20...

    Niby. Tylko niby.
    Patrz mój temat z 2019-01-27 23:35
    W skrócie - tylko i wyłącznie prosto ze sklepu. Po krótkim czasie
    szit do recyclingu.

    > Jest cos co
    > dziala przy -30? (albo -50 jak bede chcial sie przeprowadzic do Jakucji? ;)

    Bazując na moim powyższym opisie z 2019r. to chyba tylko baterie.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 7. Data: 2022-04-27 11:37:23
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > Ja zasilam z eneloopa ładowanego panelem foto 5x5cm. Działa to już z
    > 5 lat bezobsługowo.

    Dobry pomysl. Ten panel caly czas doladowuje akumulatorki, czy dziala jakos
    niezaleznie?

  • 8. Data: 2022-04-28 20:42:22
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 27 Apr 2022 11:37:23 +0200, "miumiu" <a...@b...pl> wrote:
    > Dobry pomysl. Ten panel caly czas doladowuje akumulatorki, czy
    > dziala jakos
    > niezaleznie?

    Cały cza, jest podłączony równolegle do aku przez diodę shotky.
    Razem zasilają step-up o bardzo niskim prądzie spoczynkowym (L6920D)
    generujący 3.3V do mcu/transceivera.

    --
    Marek

  • 9. Data: 2022-05-11 08:36:15
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Paweł Pawłowicz" <p...@w...up.wroc [kropka] pl> napisał w
    wiadomości news:6267ac72$0$480$65785112@news.neostrada.pl...

    > Z łażenia po górach z aparatem fotograficznym w zimie wynika, że pierwotne
    > ogniwa litowe.
    >
    > P.P.

    Rzeczywiscie, bateryjki litowe AA (nie akumulatorki) dostepne w handlu maja
    deklarowany zakres pracy od -45 stopni (nie mylic z katem prostym ;)

  • 10. Data: 2022-05-11 09:01:24
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W środę, 11.05.2022 o 08:36, miumiu napisał:

    > -45 stopni (nie mylic z katem prostym ;)

    Nie mylić z absolwentem podstawówki.

    --
    Collie