  • 11. Data: 2010-01-17 22:22:34
    Temat: Re: Jakie auto benzynowe do 20k ?
    Od: "Darek987" <d...@o...eu_spam>

    Użytkownik "gogi" <g...@W...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hivu7p$1g8$...@i...gazeta.pl...

    > Golf MK4, tylko ze to bedzie rocznik w okolicach 2000.
    Wez zamiast Golfa Skode. To jest to samo. Znaczek kury zamien na ViesWagena
    i jest ok.Wlasciwie to nawet mozesz zmienic na 4 kolka olimpijskie bo to tez
    wlasciwie to samo.

    A jesli chodzi o przyspiesznie to 1.8T. We wszystkich tych autach ( kura ,
    wieswagen i 4kolkowa olimpiada ) to jest ten sam silnik

    A tak na serio, wez cos ponizej 1litra, zanim sie rozgrzeje to i tak spali
    ok 6 litrow na 100. Gaz nie ma sensu na tak krotkich dystansach.

    Zauwazylem teraz, kup sobie jakies stare volvo, zeby Ci dziala do -30C

    Pzdr