  • 1. Data: 2010-01-16 11:37:02
    Temat: Jakie auto benzynowe do 20k ?
    Od: "PL" <u...@W...pl>

    Witam

    Jakie polecacie auto do 20k PLN ? Auto bedzie jezdzic glownie po miescie, na
    dystansie do 10km.

    Parametry szukanego auta:
    - silnik benzynowy, w ktorym instalacja gazowa nie robi problemu
    - niedrogi serwis ( bez takich kwiatkow jak rozrzad 3k, zawieszenie co
    15kkm- mam to obecnie w audi a4 v6 tdi, itp)
    - kombi lub hatchback
    - klimatyzacja
    - sprawne w temp. do -30 C
    - milo by bylo jakby mial ponizej 10 sek do 100 km/h

  • 2. Data: 2010-01-16 12:15:45
    Temat: Re: Jakie auto benzynowe do 20k ?
    Od: robertbig <r...@w...pl>

    On 16 Sty, 11:37, "PL" <u...@W...pl> wrote:
> [...]
    > - klimatyzacja
    > - sprawne w temp. do -30 C
    > - milo by bylo jakby mial ponizej 10 sek do 100 km/h

    ELEKTRYCZNE bedzie w sam raz

  • 3. Data: 2010-01-16 13:27:17
    Od: "PL" <u...@W...pl>

    > ELEKTRYCZNE bedzie w sam raz

    jakis link ? jajcarz.

  • 4. Data: 2010-01-16 14:10:37
    Od: Adam Franik <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 16 Jan 2010 11:37:02 +0100, PL napisał(a):

> [...]
    > - klimatyzacja
    > - sprawne w temp. do -30 C
    > - milo by bylo jakby mial ponizej 10 sek do 100 km/h

    Jaki rocznik? Bo tak myśle nad A3 1.8 lub 1.8T. Zawieszenie tanie bo jest
    pojedynczy wahacz. Rozrzad z pompą to jakieś 550zł w wersji "górna półka".
    Reszte kryteriów też spełnia.
    --
    pozdrawiam,
    Adam F. & A3 TDI [SG][SWD]

  • 5. Data: 2010-01-16 14:19:48
    Od: "PL" <u...@W...pl>

    > Jaki rocznik? Bo tak myśle nad A3 1.8 lub 1.8T. Zawieszenie tanie bo jest
    > pojedynczy wahacz. Rozrzad z pompą to jakieś 550zł w wersji "górna półka".
    > Reszte kryteriów też spełnia.

    Rocznik bez znaczenia. A3 ciezko znalezc w wersji 5 drzwiowej, a 3-drzwiowa
    odpada. Auto za male jednak.

  • 6. Data: 2010-01-16 18:36:57
    Od: "Jackare" <...@s...de.uk.pl>

    Użytkownik "PL" <u...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - klimatyzacja
    > - sprawne w temp. do -30 C
    > - milo by bylo jakby mial ponizej 10 sek do 100 km/h

    Dopasuj sobie jakiś model hyundaia
    --
    Jackare

  • 7. Data: 2010-01-16 19:25:16
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...pl>

    Użytkownik PL napisał:

    > Rocznik bez znaczenia. A3 ciezko znalezc w wersji 5 drzwiowej, a 3-drzwiowa
    > odpada. Auto za male jednak.

    Oglądając A3 od spodu to tak jakoś znajomo wygląda wszystko jak w moim
    Golfie 3 ;)

    Pozdrawiam !!

  • 8. Data: 2010-01-17 00:21:03
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 16 Jan 2010 19:25:16 +0100, Czarek Daniluk napisał(a):

    > Oglądając A3 od spodu to tak jakoś znajomo wygląda wszystko jak w moim
    > Golfie 3 ;)

    A czego się spodziewałeś? :) To przecież Golf w droższym opakowaniu.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 9. Data: 2010-01-17 20:29:10
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...cedaniluk.com>

    Borys Pogoreło wrote:

    > A czego się spodziewałeś? :) To przecież Golf w droższym opakowaniu.

    Ja to wiem, ale napisałem to aby uzmysłowić to osobie która chce A3 kupić ;)

    Pozdrawiam !!

  • 10. Data: 2010-01-17 22:08:08
    Od: gogi <g...@W...pl>

    W dniu 2010-01-16 11:37, PL pisze:
> [...]
    > - klimatyzacja
    > - sprawne w temp. do -30 C
    > - milo by bylo jakby mial ponizej 10 sek do 100 km/h

    Golf MK4, tylko ze to bedzie rocznik w okolicach 2000.

    --
    gogi