  • 1. Data: 2013-05-17 21:07:02
    Temat: Janko Muzykant na warsztatach Samyanga
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Czy ten facet ktory prowadzi jutro warsztaty Samyanga w Warszawie to
    nasz Janko Muzykant?
    --
    TA

  • 2. Data: 2013-05-20 11:06:15
    Temat: Re: Janko Muzykant na warsztatach Samyanga
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-05-17 21:07, T...@s...in.the.world pisze:
    > Czy ten facet ktory prowadzi jutro warsztaty Samyanga w Warszawie to
    > nasz Janko Muzykant?

    Ten, ten :)
    Jeszcze można wpaść na spotkanie w Kraku oraz w Rzeszowie. A za jakiś
    czas najprawdopodobniej będzie kolejny maraton.
    Tak to mniej więcej wygląda:
    http://www.optyczne.pl/5859-nowo%C5%9B%C4%87-Samyang
    _Roadshow_w_Warszawie_-_relacja.html

    --
    pozdrawia Adam
    /co masz zrobić dziś, zrób jutro - będzie koniec świata to narobisz się

  • 3. Data: 2013-05-20 20:38:04
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2013-05-20 11:06, Janko Muzykant pisze:

> [...]
    > Jeszcze można wpaść na spotkanie w Kraku oraz w Rzeszowie. A za jakiś
    > czas najprawdopodobniej będzie kolejny maraton.

    Skoro temat wypłynął, podzielę się krótką opinią.

    Byłem na tym spotkaniu i było warto.

    Opis na optycznych jest zgodny z tym co zaobserwowałem.

    Adam był przygotowany, mówił zwięźle, ale tak,
    że nietechniczni też powinni zrozumieć.
    Dobre przykłady fotograficzne, potwierdzające przedstawiane tezy.
    Dowiedziałem się kilku rzeczy, których nie wiedziałem wcześniej.

    No i możliwość podpięcia dowolnego szkiełka,
    i pójścia z nim w plener, też cenna.

    JD

  • 4. Data: 2013-05-20 22:54:03
    Od: jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl>

    W dniu 2013-05-20 20:38, JD pisze:
    > Adam był przygotowany, mówił zwięźle, ale tak,
    > że nietechniczni też powinni zrozumieć.
    > Dobre przykłady fotograficzne, potwierdzające przedstawiane tezy.
    > Dowiedziałem się kilku rzeczy, których nie wiedziałem wcześniej.

    Też byłem i potwierdzam. :)

    > No i możliwość podpięcia dowolnego szkiełka,
    > i pójścia z nim w plener, też cenna.

    A szkiełka całkiem zacne. :)

  • 5. Data: 2013-05-21 00:53:03
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <519a8d69$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>,
    jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl> wrote:

    > Też byłem i potwierdzam. :)
    I ja, i ja.
    Choc przyznam, ze to wyprostowanie tiltem/shiftem Wawelu (chyba od
    strony ulicy Straszewskiego, afair) gdzie w srodkowej czesci jedna z
    wiez wygladala jak ta z Pizy i tlumaczenie, ze to dlatego, ze to stare
    sredniowieczne mury, krzywe same z siebie, jakos mnie nie przekonalo.
    :-(

    > A szkiełka całkiem zacne. :)

    Mhm, zdecydowalem sie na kupno fiszaja.
    Szkoda ze nie bylo wiecej czasu, bo jeszcze te mirrory chcialem
    sprawdzic.

    Tak czy siak - podziekowania dla Janka Muzykanta, i organizatorow.
    I na przyszlosc - nie ma sie czego wstydzic (patrz dowcip Jasia o pracy
    taty w gej-klubie) i na przyszlosc chetnie tutaj przeczytam info o
    takich imprezach z jakims wyprzedzeniem.
    --
    TA

  • 6. Data: 2013-05-21 08:21:52
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-05-21 00:53, T...@s...in.the.world pisze:
> [...]
    > stare sredniowieczne mury, krzywe same z siebie, jakos mnie nie przekonalo.

    To chyba chodziło o inne zdjęcie, z Kanoniczej:
    http://as.elte-s.com/temp/krzywe.jpg
    Tu po prostu są krzywizny i jakby tego nie ustawiać, coś będzie nie tak.
    Dodatkowo efekt potęguje skośna przypora.

    Rzeczone zdjęcie z Wawelu raczej Pizy nie robi:
    http://as.elte-s.com/temp/samyang_1.jpg

    I jeszcze jedno:
    http://as.elte-s.com/temp/samyang_2.jpg

    Widać potencjał szkiełka (pracuje już na krawędzi pola obrazowego).
    Widać też, jaką marną dynamikę posiada Canon 5DII. Normalnie jak jakiś
    stary olek...

> [...]
    > taty w gej-klubie) i na przyszlosc chetnie tutaj przeczytam info o
    > takich imprezach z jakims wyprzedzeniem.

    Będę wrzucał. Aczkolwiek usenet to już peryferie popularności, a info
    było wcześniej na większości portali foto.

    --
    pozdrawia Adam
    /zarabiam jedyne/

  • 7. Data: 2013-05-21 11:19:59
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote:

    [...]
    > Będę wrzucał. Aczkolwiek usenet to już peryferie popularności, a info
    > było wcześniej na większości portali foto.

    Szkoda... ;) Bo ja odwrotnie - praktycznie nie czytam niczego
    innego (przynajmniej póki nie dostanę tu linka! :))

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]

  • 8. Data: 2013-05-21 14:06:36
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <519b127d$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>,
    Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

> [...]
    > Dodatkowo efekt potęguje skośna przypora.
    >
    > Rzeczone zdjęcie z Wawelu raczej Pizy nie robi:

    Nie, nie. Mi chodzilo wlasnie o to ostatnie.
    :-)
    --
    TA

  • 9. Data: 2013-05-21 14:07:43
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <knfe83$vst$1@news.task.gda.pl>,
    "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> wrote:

    > "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >

    > Szkoda... ;) Bo ja odwrotnie - praktycznie nie czytam niczego
    > innego (przynajmniej póki nie dostanę tu linka! :))

    O, to tak jak ja.
    Dlatego o tym dniu Samyanga dowiedzialem sie tak pozno i calkiem
    przypadkowo.
    --
    TA

  • 10. Data: 2013-05-21 14:18:15
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-05-21 14:06, T...@s...in.the.world pisze:

    > Nie, nie. Mi chodzilo wlasnie o to ostatnie.
    > :-)

    Masz z siatką. Wawelu nie sfuszerowali, ale pierwsza kamienica nieco
    oklapła. Nie może być tak, że obiektyw sobie skrzywi jedną krawędź, a
    inne obok zostawi w spokoju; tak po prostu jest ''live''.

    --
    pozdrawia Adam
    /posiadam konstytucyjne prawo do głupoty i gdy zechcę, skorzystam zeń/