  • 1. Data: 2009-01-05 20:25:28
    Temat: Java, JSF 1.2
    Od: Ris <r...@o...pl>

    Witam,
    Od jakiegoś czasu przyglądam się JSF, głównie ostatniej odsłonie.
    Wcześniej spotkałem się z nie najlepszą opinią na temat tego
    szkieletu, czy jak kto woli frameworka. Przejrzałem trochę przykładów,
    dokumentacji i jakoś przemawia do mnie to co prezentuje JSF. Wcześniej
    pisałem w asp.net to może dla tego ale to nie temat tego wątku. Co
    mnie się najbardziej podoba to odseparowanie poszczególnych
    składników. Wszelakie teksty mam w jednym pliku plus wersje językowe.
    Plik z definicją przejść pomiędzy stronami. Odseparowany model z
    klasami w Javie. Wszystko to przemawia do mnie. Teraz pytanie co jest
    takiego lub czego brakuje JSF aby interesować się innym frameworkiem?
    A może zupełnie poza Javą ktoś może jest wstanie porównać to do Rails
    i/lub Merb? Wskazać coś czego nie widzę na rzecz Rails? Oczywiście w
    stosunku do Rails to mam na myśli JSF + JPA.

    Robert Sajdok (Ris)