  • 1. Data: 2015-10-04 13:37:34
    Temat: Jawa 210
    Od: Michał210 <michalmodzelewski@_NOSPAM_op.pl>

    Witam . Posiadam jawe babette 210 o poj silnika 50 cm3 . Mam jawke 7 lat .
    nigdy nie stwarzała mi głopotów do tego roku . W jawie odpalnie jest na
    pedały . Pewnego razu pedałow jawy wrecz nie dało sie przekrecic lecz
    popewnym czasie cos sie zmienilo i bylo troche latwiej i odpalal wogóle
    cud miód malina (w tym czasie również dziwnym zjawiskiem była wyciekająca
    benzyna z tłumika) . Poblem był taki że jawa nie stała w miejscu poprostu
    gasła {nie było zwiazane to z gaznikiem } stała tak jakby na biegu {a ma
    automatyczną skrzynie} Teraz jawka wogule nie chce jechać , jak stoi na
    widełkach to kolo sie kreci i dodajac gazu przyspiesza , lecz jak stawiam
    ja i siadam czy nie jawa stoi w miejscu poprostu nie chce jechać {jak ja
    juz rozpedze pedałami to co nieco ciągnie ale ja chce zeby ruszała z
    miejsca tak jak kiedyś}. WIEC PROSZE POMUSZCIE mi !!!!!!!!!