  • 1. Data: 2015-09-27 12:15:15
    Temat: KTM LC2 125 98R. czy YAMAHA DT 125 23R.?
    Od: kompotlubie <Piecia12@_NOSPAM_onet.pl>

    Witam zamierzam sie do kupna enduro i wpadly mi dwa ciekawe maszyny i nwm
    ktora lepsza, pomożecie wybrac lepszą???? linki:
    http://olx.pl/oferta/ktm-lc2-125-CID5-IDbCBXJ.html#a
    7758411f9
    http://olx.pl/oferta/yamaha-dt-125-z-papierami-mozli
    wa-zamiana-CID5-IDbkJJF.html#1928c3137c

  • 2. Data: 2015-09-27 15:43:30
    Temat: Re: KTM LC2 125 98R. czy YAMAHA DT 125 23R.?
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 27.09.2015 o 12:15, kompotlubie pisze:
    > Witam zamierzam sie do kupna enduro i wpadly mi dwa ciekawe maszyny i
    > nwm ktora lepsza, pomożecie wybrac lepszą???? linki:
> [...]

    nwm

    --
    Arni

    SCIGACZ.PL to szambo a jego właściciel to chuj.
    Pisząc przez bramkę na newsy dostajesz na dzień dobry -50 do lansu.
    Jeśli masz zamiar o coś zapytać to poszukaj jak skonfigurować czytnik
    grup newsowych i pisz na pl.rec.motocykle.
    Jeśli nie potrafisz tego zrobić to lepiej nie pytaj wcale, poszukaj
    forum na scigacz.pl, jest ono dostosowane do Twojego IQ

  • 3. Data: 2015-09-27 18:56:35
    Od: kompotlubie <Piecia12@_NOSPAM_onet.pl>

    Arni napisal

    7758411f9

    http://olx.pl/oferta/yamaha-dt-125-z-papierami-mozli
    wa-zamiana-CID5-IDbkJJF.html#1928c3137c

    > nwm

    aha

  • 4. Data: 2015-10-04 18:00:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Arni a...@n...spam ...

    > szambo a jego właściciel to chuj

    Pisanie w sygnaturce to tez szambo...

  • 5. Data: 2015-10-04 20:01:10
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 04.10.2015 o 18:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Arni a...@n...spam ...

    > Pisanie w sygnaturce to tez szambo...

    takim mam plan. Za krótko tu jesteś żeby zrozumieć

  • 6. Data: 2015-10-05 21:00:10
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Arni a...@n...spam ...

    > takim mam plan. Za krótko tu jesteś żeby zrozumieć

    Chyba ze tak ma być.
    P.S. Ale ten protekcjonalny ton to juz sobie mogłes darowac :)