  • 1. Data: 2018-11-25 10:38:19
    Temat: Jazda pod prąd
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    Tak się to musiało w końcu skończyć, na S8 zderzyły się dwa auta obaj
    kierowcy zgineli na miejscu
    "Do wypadku doszło w sobotę późnym popołudniem - informuje
    polsatnews.pl. Ford galaxy, którym kierował 47-letni mieszkaniec
    województwa dolnośląskiego, wjechał pod prąd na trasę w kierunku Warszawy.

    - Doprowadził w ten sposób do czołowego zderzenia z prawidłowo jadącym
    alfa romeo. Za kierownicą tego auta siedział 45-letni mieszkaniec
    województwa łódzkiego - poinfomowała stację Justyna Niczke, rzeczniczka
    prasowa kępińskiej policji. "

    https://wiadomosci.wp.pl/powazny-wypadek-na-s8-nie-z
    yje-dwoch-kierowcow-6320520042813057a
    --
    Pozdr
    Janusz

  • 2. Data: 2018-11-25 13:16:04
    Temat: Re: Jazda pod prąd
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 25 Nov 2018 10:38:19 +0100, Janusz napisał(a):
> [...]

    > alfa romeo. Za kierownicą tego auta siedział 45-letni mieszkaniec
    > województwa łódzkiego - poinfomowała stację Justyna Niczke, rzeczniczka

    Tylko o co chodzi - ze za szybko jechali,
    czy ze wjazd zle oznaczony ?

    Swoja droga S8 nowa i raczej dobrze oznaczona, a wjechac pod prad to
    sie chyba trzeba postarac i wykazac duza demencja ... lub angielskimi
    przyzwyczajeniami :-)

    Czy akurat jakas przebudowa i zamieszanie ?

    J.

  • 3. Data: 2018-11-25 17:42:23
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-11-25 o 13:16, J.F. pisze:

    yje-dwoch-kierowcow-6320520042813057a

    > Tylko o co chodzi - ze za szybko jechali,
    > czy ze wjazd zle oznaczony ?
    O jazdę pod prąd chodzi, do tej pory łapali jakichś dziadków i kończyło
    się dobrze, teraz
    leciał 47 letni zapierdalacz i niestety ktoś przez niego zginął.

    > Swoja droga S8 nowa i raczej dobrze oznaczona, a wjechac pod prad to
    > sie chyba trzeba postarac i wykazac duza demencja ... lub angielskimi
    > przyzwyczajeniami :-)
    No właśnie, poza tym 47 latek powinien być bardziej ogarnięty od dziadka,
    dlatego to tym bardziej dziwne.

    > Czy akurat jakas przebudowa i zamieszanie ?
    Nic o tym nie piszą.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 4. Data: 2018-11-25 18:18:45
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2018-11-25 13:16, J.F. wrote:
    [...]
    > Swoja droga S8 nowa i raczej dobrze oznaczona, a wjechac pod prad to
    > sie chyba trzeba postarac i wykazac duza demencja ... lub angielskimi
    > przyzwyczajeniami :-)
    No, dziwne, że delikwent nie zauważył, że drugą jezdnię ma nie po tej
    stronie co trzeba. :-)

  • 5. Data: 2018-11-25 19:01:49
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 25.11.2018 o 18:18, JDX pisze:
    > On 2018-11-25 13:16, J.F. wrote:
    > [...]
    > No, dziwne, że delikwent nie zauważył, że drugą jezdnię ma nie po tej
    > stronie co trzeba. :-)

    Może z wysp przyjechał?

    --
    Czarek

  • 6. Data: 2018-11-25 20:36:52
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Janusz pisze tak:

    > O jazdę pod prąd chodzi, do tej pory łapali jakichś dziadków i
    > kończyło się dobrze

    Nie powiedzialbym. Kilku wyłapali w porę ale więcej się zabiło.

    > teraz leciał 47 letni zapierdalacz i niestety ktoś przez niego
    > zginął.

    alfy nie miał. Zapierdalacz w fordzie?

    > No właśnie, poza tym 47 latek powinien być bardziej ogarnięty od
    > dziadka, dlatego to tym bardziej dziwne.

    Niektóre ubeki i ormowcy to jeszcze taką werwę mają ;)

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 7. Data: 2018-11-25 22:49:38
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 25 Nov 2018 13:16:04 +0100, J.F. napisał(a):

    yje-dwoch-kierowcow-6320520042813057a

    > Tylko o co chodzi - ze za szybko jechali,
    > czy ze wjazd zle oznaczony ?

    Przy okazji takich doniesień, zawsze staram się na streetview pooglądać jak
    wyglądał wjazd i co trzeba było zrobić żeby się pogubić.

    Zazwyczaj wystarczy ominąć nie z tej strony jeden znak C-9 i dalej kierowca
    już nieniepokojny niczym wyjeżdża na autostradę pod prąd.
    Przy niezbyt rozgarniętym kierowcy (a tu trzeba pamiętać że są kierowcy
    którzy rzadko mają doczynienia z jakimikolwiek węzłami drogowymi i
    autostradami) i niezbyt dużym ruchu na autostradzie - nieszczęście gotowe.

    W tym wypadku prawdopodobnie tu wjechał nie po tej stronie C-9:
    https://www.google.com/maps/@51.2999156,17.7694892,3
    a,75y,166.28h,83.27t/data=!3m6!1e1!3m4!1sjsHYhZUdqji
    AQ5qY3fdywA!2e0!7i13312!8i6656
    Streetview widać jeszcze sprzed otwarcia, ale nie sądzę żeby coś się więcej
    tu zmieniło.

    Kiedyś napisałem maila do GDDKiA w sprawie podobnego wjazdu, zaproponowałem
    chociaż postawienie B-2 przed samą autostradą, ale odpisali że zjazd
    oznakowany jest prawidłowo, a rozporządzenie nie pozwala na użycie B-2 w
    połowie zjazdu, a na początku byłoby mylące.

    Niemcy mają fajny znak na takie okazje:
    https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9
    GcQKV2RM1Qktu97Yi6gBQ3awBYCE2r75qX1z6jVS1F99c9HPf4LS

  • 8. Data: 2018-11-25 22:50:39
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 25 Nov 2018 13:16:04 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Swoja droga S8 nowa i raczej dobrze oznaczona, a wjechac pod prad to
    >sie chyba trzeba postarac i wykazac duza demencja

    A jakoś ludzie na nią wjeżdżają. I to chyba właśnie S8 przoduje w tym
    rankingu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 9. Data: 2018-11-25 23:17:58
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 25-11-2018 o 17:42, Janusz pisze:

    yje-dwoch-kierowcow-6320520042813057a

    > O jazdę pod prąd chodzi, do tej pory łapali jakichś dziadków i kończyło
    > się dobrze, teraz
    > leciał 47 letni zapierdalacz

    W Galaxy zapierdalacz? ;-)

  • 10. Data: 2018-11-25 23:20:14
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 25-11-2018 o 20:36, PiteR pisze:
    > 47 latek powinien być bardziej ogarnięty od

    No chyba że pierwszy raz poza swoją wieś wyjechał na dwupasmową drogę...

    dlatego to tym bardziej dziwne.

    > Niektóre ubeki i ormowcy to jeszcze taką werwę mają ;)

    Niby że ci 47 letni?
    No to jak im firmę rozwiązywali, to jeszcze matury nie zdali - czyli
    kiedy mieli się zatrudniać w tych instytucjach?