  • 341. Data: 2012-12-29 09:40:46
    Temat: Re: Jebany system
    Od: "Anna Izabela" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisał w wiadomości
    news:kbl4jq$7o7$1@news.vectranet.pl...
    > Teraz tak, ale wcześniej? Ale O.K.

    > Tu akurat kwintesencja w powyższym linku zawarta jest w pierwszych dwóch
    > minutach. Jeżeli uważasz to za bzdet to faktycznie nie rozumiesz i jesteś
    > nieświadoma reguł panujących w tym systemie.

    Wazne ze ty sie czujesz posiadaczem straszliwej tajemnicy, o mnie sie nie
    martw.
    To video naprawde przedstawia starego czlowieka, ktory w podnieceniu gada w
    kolko to samo, dosc niedorzecznych kilka zdań. Serio, w tym nic nie ma.
    Kwintesencja??? :-O

    ai

  • 342. Data: 2012-12-29 09:49:06
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Już to pisałeś. I co w związku z tym?

    Wycięte z kontekstu rozmowy....nic.

  • 343. Data: 2012-12-29 09:49:58
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Ostrzegam Pana, że nie każdy jest Panu podobny.
    >
    > --
    >
    > RedLite

    To już ten etap, że mówisz sam do siebie?

  • 344. Data: 2012-12-29 10:03:37
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Zdaje się, że tak naprawdę żadna...

    > Nie jest "elytarny", w Polsce drogi - to fakt. Niemniej każdy kto chce,
    > może startować do licencji amatorskiej.

    W takim razie PJ jest za tanie czy wymagania za niskie, że każdy uważa, że
    powinien mieć ten kawałek plastiku?

  • 345. Data: 2012-12-29 16:39:08
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-12-28, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:
    > Ja wiem, że naczytałeś się trochę w wiki itd. i teraz będziesz

    Nie naczytałem się trochę wiki mistrzu. Naczytałem się książek
    na temat wady, która mnie dotknęła (bo uważam, że wypada).
    Zresztą lepiej mieć wiedzę z wiki niż ludową / potoczną :].

    > dorabiał ideologię. Potoczny daltonizm to jakaś forma ślepoty
    > barw i trochę tego jest. Narzekasz gdzieś tam na formę badania
    > - ta forma jest dobra i daje dość dobrą ocenę, czy osoba badana

    Ale przez to "potoczne" podejście pojawiają się nieporozumienia.
    Bo czy daltoniści nie mogą być kierowcami?
    Tak!
    Czy chodzi o daltonistów potocznych czy o medyczną definicję?
    O dokładną definicję - nierozróżnianie zieleni i czerwieni.

    Potoczne (nieprecyzyjne) myślenie generuje tylko niepotrzebne problemy.
    Ja jestem na to po prostu bardzo wyczulony.

    pozdrawiam,
    PK

  • 346. Data: 2012-12-29 16:47:15
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-12-29, BaX <bax@_klub.chip.pl> wrote:
    > W takim razie PJ jest za tanie czy wymagania za niskie, że każdy uważa, że
    > powinien mieć ten kawałek plastiku?

    Nacisk środowiska. To jak z paleniem w gimnazjum. Większość osób ulega
    sugestiom kolegów.
    A jak Cię koledzy nie namówią, to zawsze możesz liczyć na rodzinę :).
    Ja się nasłuchałem, jakto każdy facet powinien mieć prawko. I że bez
    prawka nie znajdę pracy i tak dalej. Po prostu ludzie tak myślą
    (nawet jeśli sami PJ nie mają).

    pozdrawiam,
    PK

  • 347. Data: 2012-12-29 16:56:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 29 Dec 2012 15:47:15 GMT, PK napisał(a):

> [...]
    > Ja się nasłuchałem, jakto każdy facet powinien mieć prawko. I że bez
    > prawka nie znajdę pracy i tak dalej. Po prostu ludzie tak myślą

    Ale to prawda :-)

    > (nawet jeśli sami PJ nie mają).

    No to wiedza czego im brakuje :-)

    J.

  • 348. Data: 2012-12-29 17:51:37
    Od: "hans olo" <C...@i...pl>

    Użytkownik "Anna Izabela" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > starca, który w koło macieju powtarza ten sam bzdet i jeszcze mu sie
    > wydaje, że głosi jakieś niesamowite mądrości.

    O matko! Chyba nie dostałaś smsa!!!
    Toż to sam guru lewactwa!
    Czerwieńszy od cipy Rosy Luxemburg!
    I wiesz, pochodzenia słusznego!

    Hans

  • 349. Data: 2012-12-30 00:02:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    Biedaku, nie umiesz myśleć bez SMSa?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 350. Data: 2012-12-30 00:20:10
    Od: "hans olo" <C...@i...pl>

    > Biedaku, nie umiesz myśleć bez SMSa?

    ? ja mogę, ale wy nie.
    Chyba nie myślisz ptaszku, że wysyłam posty sam do siebie???
    Jak zwykle - radośnie mułowaty...

    Hans Olo