  • 1. Data: 2011-03-21 07:54:35
    Temat: Jquery skanowanie dokumentow [cross]
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Witam,

    Czy istnieje jakis plugin do skanowania dokumentow, najchetniej na
    samym jquery (o ile to mozliwe przez ocx'ow), klient windows.

    TIA

    Ghost

  • 2. Data: 2011-03-21 08:33:05
    Temat: Re: Jquery skanowanie dokumentow [cross]
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > przez ocx'ow

    bez ocx'ow

  • 3. Data: 2011-03-21 09:57:00
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 21-03-2011 08:54, Ghost pisze:
    > Witam,
    >
    > Czy istnieje jakis plugin do skanowania dokumentow, najchetniej na samym
    > jquery (o ile to mozliwe przez ocx'ow), klient windows.

    Wg mnie to tylko przez ActiveX lub Javę możesz skanować bezpośrednio.
    Nie znam metody dostępu do Twain-a korzystając z JavaScript-u.

    --
    Peter

  • 4. Data: 2011-03-21 10:55:29
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Peter May" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Wg mnie to tylko przez ActiveX lub Javę możesz skanować bezpośrednio. Nie
    > znam metody dostępu do Twain-a korzystając z JavaScript-u.

    Tez tak mi sie zdaje, wolalem zapytac, zanim zacznie dlubac activex'a.

  • 5. Data: 2011-03-21 11:13:59
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 21-03-2011 11:55, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Peter May" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Tez tak mi sie zdaje, wolalem zapytac, zanim zacznie dlubac activex'a.

    No i jeśli Cię interesuje, to Samusung Galaxy Tab z systemem Android 2
    nie obsługuje AciveX-a :P Więc odcinasz sobie niektórych user-ów :-(

    --
    Peter

  • 6. Data: 2011-03-21 11:58:56
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > No i jeśli Cię interesuje, to Samusung Galaxy Tab z systemem Android 2 nie
    > obsługuje AciveX-a :P Więc odcinasz sobie niektórych user-ów :-(

    Łoj!

  • 7. Data: 2011-03-21 13:47:11
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    On 2011-03-21 12:13, Peter May wrote:
    > No i jeśli Cię interesuje, to Samusung Galaxy Tab z systemem Android 2
    > nie obsługuje AciveX-a :P Więc odcinasz sobie niektórych user-ów :-(

    A tam Samsung, a co ajfon na którym nawet flasza nie ma? ;)

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 8. Data: 2011-03-21 14:33:23
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 21-03-2011 14:47, Paweł Piskorz pisze:

    > A tam Samsung, a co ajfon na którym nawet flasza nie ma? ;)

    No i dobrze, że nie ma. Na Androidzie 2 (ów Samsung go ma) flash zamula.
    Adobe mogłoby coś z tym zrobić wreszcie.

    --
    Peter