  • 1. Data: 2013-01-01 12:23:49
    Temat: K.graficzna PCI
    Od: "Krzysztof Kucharski" <s...@p...onet.pl>

    Dzień dobry

    Od jakiegoś czasu nurtuje mnie następujące zagadnienie: jaką
    najbardziej wydajną kartę graficzną 3D oferowano w wersji ze złączem
    PCI? Podkreślam: PCI, a a nie PCI-E czy tym podobne :-)

    Pozdrawiam noworocznie - Krzysztof Kucharski

  • 2. Data: 2013-01-01 15:10:43
    Temat: Re: K.graficzna PCI
    Od: Jako <o...@d...pl>

    W dniu 2013-01-01 12:23, Krzysztof Kucharski pisze:
> [...]
    > Podkreślam: PCI, a a nie PCI-E czy tym podobne :-)
    >
    > Pozdrawiam noworocznie - Krzysztof Kucharski

    ostatnio wyrzuciłem do śmieci FX5200 PCI

  • 3. Data: 2013-01-01 19:41:00
    Od: krzychu <k...@p...okay.pl>

    ja jeszcze dzialam na Voodoo 3 PCI 16 MB

  • 4. Data: 2013-01-01 19:42:33
    Od: krzychu <k...@p...okay.pl>

    system WinXP drivery z 2007 nieoficjalne

  • 5. Data: 2013-01-04 00:01:06
    Od: Andrzej Zbierzchowski <a...@g...pl>

> [...]
    > najbardziej wydajną kartę graficzną 3D oferowano w wersji ze
    > złączem PCI? Podkreślam: PCI, a a nie PCI-E czy tym podobne :-)

    Myślę, że matroxowska Parhelia będzie w czołówce :) Nawet biorąc pod
    uwagę, że ona była na 64bit PCI (choć na 32 bitowych z łączach też
    jechała) :)
    --
    Pozdrawiam!
    Andrzej Zbierzchowski

    "Wady wielkich ludzi są pociechą matołów"

  • 6. Data: 2013-01-04 09:15:11
    Od: v...@g...com

    > Od jakiegoś czasu nurtuje mnie następujące zagadnienie:
    > jaką najbardziej wydajną kartę graficzną 3D oferowano
    > w wersji ze złączem

    Teoretycznie np. taki GT 520 (patrz link), ale "na zywo"
    nie widzialem. Za to mam gdzies Radeona 7000 (nie HD ;)).

    pozdrawiam,
    Vituniu.

    PS:
    Parhelia fajna, ale cokolwiek leciwa. ;)

  • 7. Data: 2013-01-04 09:18:06
    Od: v...@g...com

    zapomniany link to Zotac'a GT 5200 PCI (nie E):

    http://www.tomshardware.com/news/GeForce-GT-520-PCI-
    PCI-Express-lagacy,13544.html

  • 8. Data: 2013-01-04 17:25:11
    Od: "Krzysztof Kucharski" <s...@p...onet.pl>

    Dobry wieczór

    Uzytkownik <v...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...
    > zapomniany link to Zotac'a GT 5200 PCI (nie E):
    >
    > http://www.tomshardware.com/news/GeForce-GT-520-PCI-
    PCI-Express-lagacy,13544.html
    [....]

    Dzieki, to wyglada nader interesujaco, przynajmnije na pierwszy rzut
    oka :-)

    Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski